Categories: بانک و بیمه

مدیرعامل بانک دی بر معرفی و توسعه خدمات الکترونیک تأکید کرد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در این بازدیدها با بررسی عملکرد شعب و ارائه رهنمودهای لازم جهت بهبود عملکرد گفت: همه شعب بانک دی به دستگاه‌های خوددریافت و خودپرداخت پول مجهز شده‌اند که این موضوع می‌تواند در کاهش مراجعه به شعب و انجام خدمات مشتریان به‌صورت ۲۴ ساعته نقش مهمی ایفا کند.
وی تصریح کرد: همچنین همراه‌بانک دی که با نام «دی‌جت» شناخته می‌شود، یکی از موفق‌ترین اپلیکیشن‌های بانکی است که این امکان را فراهم کرده تا افراد بدون نیاز به حضور در شعب، به‌صورت غیرحضوری در بانک دی افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را نیز در هر نقطه‌ای که معرفی کنند، دریافت کنند که باید این ظرفیت‌ها جهت تسهیل امور بانکی مخاطبان، بیشتر معرفی شود.
وی همچنین با مشتریان شعب به گفت‌وگو پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آن‌ها نظرخواهی کرد.
در این بازدیدها فریدون رشیدی، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و سرپرست معاونت اعتبارات، همت‌اله حسین‌زاده، معاون بانکی و بازاریابی، جواد افتخاری، معاون سرمایه انسانی، حمداله محمدی، مدیر امور حراست و امیر لعلی، مدیر امور روابط‌عمومی و ارتباط با مشتریان نیز حضور داشتند.

فتحنایی

Recent Posts

پذیره نویسی صندوق بخشی سیمانی کاریزما

پذیره نویسی سیمانا از ۹ تیرماه آغاز می گردد.

4 ساعت ago

حضور پررنگ بانک سینا در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر

همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…

10 ساعت ago

انتصاب جناب آقای دکتر ظهرابی به سمت معاونت فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل

دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…

11 ساعت ago

راه‌اندازی سیستم چت آنلاین در بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…

11 ساعت ago

مزایده عمومی املاک مازاد بانک اقتصادنوین

بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر» و رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بانک مرکزی…

11 ساعت ago

مراسم تکریم سادات در بانک صنعت و معدن

در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…

11 ساعت ago