به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسینژاد» مدیرعامل بانک به همراه «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسبوکار این بانک در سفر به استان هرمزگان از شعبه قشم بازدید کرد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در دیدار با مدیران و کارکنان این شعبه وضعیت عملکرد شعبه را بررسی کرد.
دکتر «شمسینژاد» در این دیدار با تأکید بر استفاده از خدمات غیرحضوری بانک، اظهار داشت: با توجه به اینکه استقبال از همراهبانک «مهریران» گسترش پیدا کرده است، خدمات غیرحضوری نیز باید با سرعت بیشتری ارائه شود.
وی بیان کرد: افتتاح حساب آنلاین، پرداخت وام آنلاین و… از جمله خدماتی است که میتوان به پشتوانه آن مراجعه مردم به شعبه را کاهش داد و مشتریان نیز به این صورت خدمات بانکی خود را آسانتر دریافت میکنند.
شایان ذکر است شعبه قشم در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و تا کنون بیش از ۷۰هزار فقره وام قرضالحسنه پرداخت کرده است.
https://tejaratgardan.ir/?p=245150