Categories: بانک و بیمه

مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از معاونت بیمه های زندگی از راهبرد توسعه بیمه های زندگی خبر داد

کشاورز  با خاطرنشان کردن اعتماد مردم به نشان تجاری بیمه ایران و نیز سابقه تمدن سازمانی ۸۸ ساله ،اظهار داشت: بایستی در خصوص فروش بیمه های زندگی آگاهی بخشی و آموزش لازم به همکاران داده شود که بتوانند به توانایی اقناع مشتری و کسب رضایت او برسند.
وی تشریح کرد: لازم است نیاز مشتری کاملا شناسایی شود و همکاران به بازار رقابتی کاملا اشراف پیداکنند. باور دارم اگر با تحلیل و برنامه ریزی قبلی و استفاده از داده ها حرکت کنیم در بلندمدت به موفقیت خواهیم رسید.
رییس هیات مدیره بیمه ایران توجه به جزئیات در ارائه خدمات پس از فروش را مهم دانست و اضافه کرد:استفاده از روشهای بازاریابی نوین و استفاده از ظرفیت رسانه های اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد و لازم است برای محصول جدید  در بیمه های زندگی حتما ایونت تبلیغی باشکوه برگزار گردد که بتوانیم مخاطبان خود را جذب نماییم.
کشاورز در قسمتی دیگر از صحبتهای خود با اشاره به شرایط صنعت بیمه یادآورد شد: در بیمه ایران راهبرد بهینه سازی سبد محصولات به نفع بیمه های زندگی در دستور کار قرار گرفته و من خودم در  فروش بیمه های زندگی شخصا در کنار همکاران هستم و امیدوارم روزی فرا برسد که بیمه ایران با بیمه های زندگی در صنعت شناخته شود.

فتحنایی

Recent Posts

نمایشگاه توانمندی‌های بومی سازی و ساخت داخل ذوب آهن اصفهان

با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه توانمندی‌های بومی سازی و ساخت داخل ذوب آهن اصفهان…

4 ساعت ago

فرایند تسویه حساب برخط دارو برای دارندگان بیمه‌های تکمیلی، از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تکمیل شد

دامون خدابنده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، از تکمیل فرایند ارسال…

4 ساعت ago

اخلاق،ارزش‌ها و فرهنگ گامی موثر بر توسعه نیروی انسانی

نخستین جلسه شورای فرهنگ سازمانی فولاد کویر با حضور‌ نمایندگان واحد‌های مختلف و با هدف…

4 ساعت ago

مقاله شرکت هیمکو در میان ۸ مقاله برتر FONASBA

شرکت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا (هیمکو)، با ارائه مقاله‌ای علمی در رقابت معتبر فدراسیون…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل ایمپاسکو در رثای شهادت سید حسن نصرالله

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل…

4 ساعت ago

افزایش۳۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در مجتمع معدنی سرب نخلک

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک از افزایش ۳۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در شش ماهه…

4 ساعت ago