کشاورز با خاطرنشان کردن اعتماد مردم به نشان تجاری بیمه ایران و نیز سابقه تمدن سازمانی ۸۸ ساله ،اظهار داشت: بایستی در خصوص فروش بیمه های زندگی آگاهی بخشی و آموزش لازم به همکاران داده شود که بتوانند به توانایی اقناع مشتری و کسب رضایت او برسند.
وی تشریح کرد: لازم است نیاز مشتری کاملا شناسایی شود و همکاران به بازار رقابتی کاملا اشراف پیداکنند. باور دارم اگر با تحلیل و برنامه ریزی قبلی و استفاده از داده ها حرکت کنیم در بلندمدت به موفقیت خواهیم رسید.
رییس هیات مدیره بیمه ایران توجه به جزئیات در ارائه خدمات پس از فروش را مهم دانست و اضافه کرد:استفاده از روشهای بازاریابی نوین و استفاده از ظرفیت رسانه های اجتماعی باید در دستور کار قرار بگیرد و لازم است برای محصول جدید در بیمه های زندگی حتما ایونت تبلیغی باشکوه برگزار گردد که بتوانیم مخاطبان خود را جذب نماییم.
کشاورز در قسمتی دیگر از صحبتهای خود با اشاره به شرایط صنعت بیمه یادآورد شد: در بیمه ایران راهبرد بهینه سازی سبد محصولات به نفع بیمه های زندگی در دستور کار قرار گرفته و من خودم در فروش بیمه های زندگی شخصا در کنار همکاران هستم و امیدوارم روزی فرا برسد که بیمه ایران با بیمه های زندگی در صنعت شناخته شود.
با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه توانمندیهای بومی سازی و ساخت داخل ذوب آهن اصفهان…
دامون خدابنده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمیناجتماعی، از تکمیل فرایند ارسال…
نخستین جلسه شورای فرهنگ سازمانی فولاد کویر با حضور نمایندگان واحدهای مختلف و با هدف…
شرکت بینالمللی همراه جاده ریل دریا (هیمکو)، با ارائه مقالهای علمی در رقابت معتبر فدراسیون…
مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل…
مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک از افزایش ۳۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در شش ماهه…