مدیرعامل بیمه ایران در این دیدارها رویکرد سال جاری شرکت در خصوص تفویض اختیار،نگاه کسب و کاری و تکریم بیمه گزران را تبیین و با اشاره به سهم بالای حق بیمه ثالث در آمار استان اظهار داشت:در آمار کلی شرکت از ابتدای سال با همت کارکنان و همکاران نماینده،سهم ثالث ۳% کاهش یافته در حالی که تعداد بیمه نامه ثالث ۴% افزایش یافته است و این به معنای فروش رشته های غیر ثالث میباشد .برای همین لازم است همکاران استان در جهت رشد کلی شرکت، فروش رشته های غیر از ثالث را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود:به دلیل اینکه ارزیابی ریسک و تعیین نرخ فنی ثالث از اختیارات صنعت بیمه خارج است ،شرکتهایی موفق هستند که سهم خود را از ثالث بهینه کنند .من به همکاران نمیگویم که ثالث نفروشند بلکه تاکید دارم رشته های غیر از ثالث هم بفروشند.
رییس هیات مدیره با اشاره به پایان سال مالی شرکت گفت: مزیت فعلی شرکت پرداخت به موقع و با کیفیت خسارت است و همکاران لازم است در پایان سال به نحوی برنامه ریزی کنید که خسارتهای مردم کامل پرداخت گردد.
خسارتهای معوق در همه رشته ها را بررسی و پرداخت کنید.با بیمه گزاران جلسات مستمر برگزار کنید
پرداخت خسارت به موقع و با کیفیت مردم در پایان سال ،باید در دستور کار همکاران و شعب قرار بگیرد.
گفتنی است در ابتدای این دیدارها که در طی دو روز حضور مدیرعامل بیمه ایران و هیات همراه در شعب مختلف استان خراسان شمالی و شعبه قوچان در استان خراسان رضوی رخ داد، نمایندگان و کارکنان انتقادات و پیشنهادات و نقطه نظرهای خود را بطور مفصل با مدیرعامل مطرح نمودند.
– درخواست اموزش بیشتر علاوه بر تمام زحمات اداره کل اموزش با رویکرد اموزش برخط
-درخواست تفویض اختیار بیشتر ستاد به استان
-ارائه نرخ های قابل رقابت در بازار
-رفع مشکل قطعی سیستم های نرم افزاری خصوصا ثالث
– تعیین یک زمان مشخص در هر ماه برای واریز کارمزد نمایندگان
-بازنگری بیمه نامه مسئولیت حرفه ای نمایندگان
-لزوم اضافه نمودن شاخص زمان رسیدگی به خسارت در شاخص های بهره وری
-تشکر از اداره کل پشتیبانی در تجهیز شعبه اسفراین
https://tejaratgardan.ir/?p=285178