×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | مدیرعامل بیمه تجارت‌نو خواستار سرعت در تشکیل صندوق بلایای طبیعی شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، دراین مراسم نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت‌نو گزارشی از عملکرد این شرکت در سال۹۷ ارائه کرده و با تاکید بر اینکه ترکیب سهامداران شرکت از نقاط قوت و توانمندی های قابل اتکای مجموعه است، گفت: درکنارحضور پرثمر سهامداران، وجود بیمه گذاران بزرگی از جمله وزارت راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی (ره) موجب افزایش ارزش پرتفوی به نسبت سال های گذشته شده است.

مدیرعامل بیمه تجارت نوهمچنین با اشاره به سیل‌های اخیر دراستان‌های مختلف کشورگفت: در این حوادث ۷۰ تیم کارشناسی ارزیابی خسارت در حدود ۴۸ هزار پرونده خسارت تشکیل دادند که بررسی بیش از ۴۰ هزار از این تعداد به اتمام رسیده است.

نور اللهی در ادامه خواستار سرعت بخشیدن به تشکیل صندوق بلایای طبیعی و فاجعه آمیز شد و اعلام کرد: حجم کاری بالای صورت گرفته طی سیل اخیر، رکوردی قابل تحسین و منحصربه فرد بوده که از این بیمه به جا مانده است.

کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد بیمه تجارت‌نو در ارائه خدمات و ترویج فرهنگ بیمه دراستان گیلان، گفت: ایران کشوری حادثه خیز در بلایای طبیعی و جاده‌ای است، به طوری که سالانه شاهد سیلاب و زلزله های خطرناکی هستیم در این میان یکی از راهکارهای  مقابله با این دست اتفاق ها استفاده از نیروهای جوان و زبده درشرکت های بیمه‌ای است. در کنار آن ضرورت دارد این شرکت ها ارتباط خودرا با مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر گسترش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.