Categories: بانک و بیمه

مدیرعامل بیمه رازی: رقابت در صنعت بیمه تنها در گرو نرخ و شرایط نیست

علی جباری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: در مسیر دستیابی به (رازی در اوج) یکی از استراتژی‌ها، چرخش استراتژیک بازاریابی مبنی بر تغییر رویکرد از بازاریابی محافظه‌کارانه به بازاریابی تهاجمی بوده است که در کنار آن تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار رازی جزء اولویت‌های اصلی است.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی با بیان اینکه باید اعتقاد و باور به چرخش‌های استراتژیک شرکت در تمام سطوح وجود داشته باشد، گفت: اصول اساسی تحول بیمه رازی بر پایه تمرکز، سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت، کنترل و هدایتگری ستاد و واگذاری تصمیمات اجرایی به شعب و نمایندگان طراحی و برنامه‌ریزی شده که دستیابی به این مهم نیاز به باور مدیران استانی دارد.
وی خاطرنشان کرد: تفویض اختیارات در مرحله صدور و پرداخت رفته رفته به شعب و نمایندگان انجام خواهد شد که در حال حاضر در این فرآیند اتفاقات قابل توجهی رخ داده است.
جباری در رابطه عملکرد شش ماهه نخست سالجاری شرکت بیمه رازی، گفت: حق بیمه تولیدی شرکت در شش ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه رشد ۸۰ درصدی را به ثبت رسانده و این در حالی است که ۹۰ درصد بودجه ابلاغی شرکت محقق شده است.
او ادامه داد: نرخ حق بیمه تولیدی بر پایه تعداد بیمه نامه در مدت مدنظر رشد ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده که امید است در شش ماهه دوم سال، این میزان بیش از گذشته رشد کند.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی بیان کرد: میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه رازی به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که رشد ۴۰ درصدی را شاهد هستیم، حجم قابل توجهی از این میزان رشد به دلیل پرداخت خسارات سنوات گذشته بوده است.
جباری افزود: پرداخت خسارت در شرکت بیمه رازی رشد داشته و این در حالی است که یکی از مهمترین مولفه های خودنمایی یک شرکت در صنعت بیمه، مربوط به فرآیند پرداخت خسارت است.
وی یادآور شد: معدل نسبت خسارت در شش ماهه اول سال شرکت بیمه رازی از معدل صنعت کمتر بوده و این در حالی است که شرکت به دنبال آن است تا در پایان سال نرخ نسبت خسارت کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت بیمه رازی با اشاره به اینکه رقابت در بازار بیمه صرفا در گرو نرخ و شرایط نیست، گفت: با ارائه خدمات بیمه‌ای خوب می‌توان شرایط بهتری را در صنعت از آن خود کرد که در این زمینه ستاد باید محصولات جدید را طراحی و بهبود فرآیند خدمات را در دستور کار قرار دهد.
جباری افزود: شعب و نمایندگان باید به رشد و ارتقا فرآیند مشاوره، صدور و پرداخت خسارت توجه ویژه‌ای داشته باشند، تا شرکت بیمه رازی به عنوان مشاور بیمه گزاران در صنعت بیمه شناخته شود، زیرا این شرکت نیروهای آموزش دیده و مسلط بر بازار بیمه را در اختیار دارد.

فتحنایی

Recent Posts

۵۰ میلیارد ریال تسهیلات با طرح الماس موسسه اعتباری ملل

موسسه اعتباری ملل برای جهش اقتصادی اشخاص حقوقی و کلید رونق کسب و کارها ۵۰…

4 ساعت ago

تحول در خدمات بانکی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

سامانه بام سازمانی بانک ملی ایران با هدف تسهیل فرآیندهای مالی و اداری، در اختیار…

4 ساعت ago

خدمتی جدید از بانک تجارت در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ / سامانه بیمه مرهونات مشتریان رونمایی شد

سامانه بیمه مرهونات مشتریان بانک تجارت با همکاری بیمه تجارت نو در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی…

4 ساعت ago

اعطای تسهیلات با پشتوانه چک و سفته الکترونیک در شعب بانک صادرات ایران

عضو هیئت‌‌مدیره بانک صادرات ایران از اقدام جدید این بانک برای تسهیل اعطای تسهیلات به…

4 ساعت ago

۱۰ خدمت اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران غیرحضوری می‌شود

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: کارنامه مطلوب استان قم در رشد منابع نشانگر وجود…

4 ساعت ago

«علی خورسندیان» مدیرعامل بانک مسکن شد

طی حکمی از سوی دکتر عبدالناصر همتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی خورسندیان به…

4 ساعت ago