×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت اکسیر الکل گدار: بانک توسعه تعاون در ارائه خدمات اعتباری بسیار سریع و موثر عمل می نماید

مدیرعامل شرکت اکسیر الکل گدار در این بازدید اظهار داشت: خدمات اعتباری و نگاه حمایتی بانک توسعه تعاون در تامین مالی طرح تولیدی شرکت ها بسیار ستودنی است، بانک توسعه تعاون با رویکرد تسهیل گرایانه و به سرعت، پرونده اعتباری طرح ها را مورد بررسی و تصویب قرار میدهد . شرکت ما با حمایت بانک، مطابق برنامه به اهداف تولیدی خود دست یافته است.
مدیرعامل شرکت اکسیر الکل گدار ویسیان در این جلسه ضمن تقدیر از مدیرعامل بانک توسعه تعاون به جهت حمایت از تولید، از پیگیری‌ها و همکاری مجموعه پرسنل این بانک در راستای تسهیل خدمات و اعطای تسهیلات ارزان قیمت در کمترین زمان قدردانی به‌عمل آورد.
وی افزود: شرکت الکل اکسیر گدار ویسیان رعایت مولفه‌های زیست محیطی را سرلوحه کار خود قرار داده به‌گونه‌ای که برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی برای اولین بار در کشور، پساپ تولید خود را به خوراک دام (ویناس) تبدیل کرده است.


شیخ حسینی: حمایت از تولید در اولویت برنامه های بانک توسعه تعاون است

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این بازدید اظهار داشت: با تمامی چارچوب ها و الزاماتی که بانک مرکزی به عنوان ناظر بازار پولی و بانکی به حق و در راستای اهداف مهم پولی و اقتصادی بر شبکه بانکی اعمال می کند و بانک ها نیز ملزم به رعایت قواعد می شوند، در این شرایط این بانک حمایت از تولید را در اولویت قرار داده است و بانک توسعه تعاون به نوعی پیشگام در اعطای تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی است.
وی افزود: جای بسی خشنودی است که این واحد صنعتی ۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری داشته‌ و مبلغ ۲۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات ارزان قیمت از بانک توسعه تعاون دریافت نموده که بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال روستایی و مابقی به‌عنوان سرمایه در گردش در اختیار سرمایه‌گذار این طرح قرار گرفته است.
این مقام بانکی تصریح نمود: این واحد صنعتی در زمینه ایجاد اشتغال نیز نقش بسزایی داشته به طوری که ۳۵ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در واحدهای مختلف آن مشغول به فعالیت هستند. این واحد تولیدی با هدف جلوگیری از خام فروشی به سمت ایجاد زیرساخت‌های فرآوری و تولید محصولات بیش‌تر گام برداشته است.
شیخ حسینی یادآور شد: این شرکت برای احداث تصفیه‌خانه نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است که بانک نظر مثبت برای این طرح توسعه ای دارد، با دریافت تسهیلات موردنظر، شرکت الکل اکسیر گدار گام مهمی در راستای اهداف توسعه‌ای و عمل به مولفه‌های زیست محیطی برمی‌دارد.
گفتنی است مدیرعامل بانک توسعه تعاون در این بازدید، از نزدیک با مراحل‌ تولید محصولات این شرکت آشنا شد. شرکت اکسیر الکل گدار واقع در شهر ویسیان با زیربنای ۷ هزارمتر در سال ۱۴۰۰ با مشارکت بانک توسعه تعاون، فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.محصول اصلی تولیدی این واحد صنعتی اتانول طبی و الکل صنعتی است که در صورت ثبت سفارش می‌تواند الکل ۷۰ درصد نیز تولید و در اختیار داروخانه‌ها و کارخانجات کشور قرار بدهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.