×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳
مدیرعامل پیکان: مذاکره با سرمربی دارای قرارداد غیراخلاقی است

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، «اکبر محمدی» مدیرعامل باشگاه پیکان پس از تساوی این تیم برابر استقلال در هفته چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: سرمربیانی که مشغول به کار هستند، قرارداد دارند و اگر سرمربی بخواهد وارد چنین فضایی شود، باید با باشگاه در میان بگذارد. چنین کاری در تمام دنیا امری حرفه‌ای است.

وی در خصوص زمزمه‌ها مبنی بر پیوستن تارتار به تراکتور اضافه کرد: بعد از سه هفته انصاف نیست که چنین صحبت‌هایی مطرح شود زیرا فوتبال ما باید مسیر خودش را پیدا کند و جدایی زودهنگام سرمربیان در کشورهای حاشیه خلیج فارس مرسوم است نه در ایران؛ به اعتقاد من باتوجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا ۱۰ هفته کمترین فرصتی است که باید در اختیار کادر فنی تیم‌ها قرار دارد.

محمدی در پایان در پاسخ به اینکه آیا وی خبر مذاکره تراکتور با تارتار را تایید می‌کند یا خیر، تاکید کرد: شایعات همیشه وجود دارد اما به نظر من برای چنین اقداماتی حتما باید شرایط قراردادی لحاظ شود؛ به شخصه معتقد هستم مذاکره کردن یک باشگاه با سرمربی که تحت قرارداد با تیمی دیگر است، رفتاری غیراخلاقی است و امیدوارم باشگاه تراکتور مسیر خود را پیدا کرده و وارد این ماجرا نشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.