×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
مدیریت دانش در صنعت بیمه باید نهادینه شود

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، دکتر دلفراز با تاکید بر اهمیت به‌روز بودن دانش و اطلاعات کارکنان و اشراف به قوانین و مقررات بیمه، ارتقای سطح آگاهی علمی و دانش تخصصی را مهم دانست و افزود: نخبه‌پروری و مدیریت دانش از جمله عوامل کلیدی در میزان رشد و پیشرفت شرکت است بنابراین می‌کوشیم کارکنان بیمه ملت را به لحاظ دانش و اطلاعات به عنوان نخبه‌ پرورش دهیم.

وی با اشاره به این‌که آزمون جامع عمومی برای اولین بار در صنعت بیمه، در بیمه ملت برگزار شد؛ بیان کرد: مدیریت دانش در صنعت بیمه باید نهادینه شود و با برگزاری چنین آزمون‌هایی کارکنان می‌توانند اطلاعات و دانش شغلی خود را محک بزنند.

مدیرعامل بیمه ملت، کسب موفقیت در این آزمون‌ها را در ارتقای کارکنان و در راستای تحقق شایسته‌سالاری ذکر کرد و گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است و باید با افزایش دانش به درستی پرورش یابد، مطالعه بخش‌نامه‌ها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بیمه و تلاش در به‌روزرسانی اطلاعات موجب افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه می‌شود.

 دلفراز آموزش در حین کار را نوعی خدمت دانست و ادامه داد: افزایش کیفیت خدمات در پی بالابردن دانش شغلی کارکنان؛ اثرات مثبتی را با خود به همراه داد که این اثرات در نهایت به همکاران و شعب برمی‌گردد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه، از فاطمه رازقی، اسرا امیرخانی نجف‌آبادی، امیر شایگانی، سعید عباسی اضماره، زهرا اسدی، الهه خالصی، فاطمه طابنده، سعید معدنچی‌ها و حسین احمدی به عنوان نفرات برتر آزمون جامع عمومی بیمه ملت تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این آزمون که از طریق سامانه جامع آموزش به صورت آنلاین روز پنجشنبه نهم مردادماه در قالب ۱۱۵ تست چهار گزینه‌ای در ۷ مبحث برگزار شد، تعداد ۳۲۸ نفر از پرسنل شرکت کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.