×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳
مدیر عامل بیمه ایران در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی و حسابرسی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی با تقدیر و قدردانی از عملکرد مدیر کل پیشین بازرسی و حسابرسی و آرزوی موفقیت برای مدیر کل جدید ، تسهیل و تسریع در فرآیند جبران خسارت  بیمه شدگان و ذی نفعان را یکی از عوامل تاثیر گذار در  آرامش بیشتر مردم و توسعه فرهنگ بیمه عنوان کرد و گفت : بر اساس تاکیدات وزیر محترم امور اقتصادو دارایی و تکالیف مجمع ،  با اصلاح فرآیند ها  ، ایجاد و راه اندازی سامانه های بر خط و غیر حضوری بیمه ایران من و مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته SRM ، به توفقیات بزرگی  برای  ارائه خدمات پس از فروش و رسیدگی و پرداخت آسان و سریع خسارت به زیاندیدگان دست پیدا کردیم و قطعا  ، این روند خدمت رسانی با تلاش های صورت گرفته و به روزرسانی فرآیندها در سال جاری ادامه خواهد یافت.

مدیر عامل بیمه ایران با بیان اینکه  اصلاح فرآیند ها و حرکت در مسیر دیجیتالی کردن سیستم های صدور و پرداخت خسارت  موجب شفاف سازی و اصلاح  روندهای نظارتی و عملکردی شرکت شده  ، تصریح کرد :  خروج از سیستم های سنتی و توجه به نیاز های بازار و بیمه شدگان یکی از اولویت های اساسی ، همواره مورد تاکید اعضای هیات مدیره بوده و در این راستا اقدامات بسیار خوبی در زمینه فن آوری های نوین و حوزه دیجیتال صورت گرفته و با ایجاد بیش از ۲۵ داشبورد تخصصصی ، امکان بسیار خوبی  در حوزه های استخراج آنی و لحظه ای آمار عملکرد در رشته های مختلف و حوزه بیمه گری ، نظارتی ، فعایت همکاران نماینده و … صورت گرفته است .

شریفی وصول مطالبات را یکی دیگر از اولویت های شرکت برشمرد و اظهار داشت : با پیگیری های اعضای هیات مدیره ، مدیران و کارشناسان حقوقی ، معاونت حقوقی ریاست جمهوری رای خود را به نفع بیمه ایران برای وصول مطالبات معوق بیمه  ایران از بنیاد شهید را صادر کرده و درسال جاری این مطالبات بصورت اوراق و سهام به بیمه ایران واگذار خواهد شد .

  رئیس هیات مدیره بیمه ایران ، حضور در جشنواره شهید رجایی،  یک شنبه های نوورانه و رونمایی از طرح های جدید ، رتبه بندی و پالایش بیش از ۱۴۰۰۰ نماینده ،  پیگیری پرونده مهم پروژه های ساختمانی ،  هتل عباسی اصفهان  ، اخذ تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان حمایت ، تمرکز بیشتر در حوزه پرداخت خسارت ، سامانه‌های برخط و نوآورانه  و خدمات پس از فروش را دست آورد های مهم بیمه ایران دانست و خواستار ایجاد شرائط مناسب برای رقابت سالم در بازار بیمه کشور شد.

مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران ،  در این جلسه صنعت بیمه را ، یک صنعت انسان محور توصیف کرد و گفت :  بزرگترین سرمایه بیمه ایران بعنوان یک شرکت دولتی ،  سرمایه انسانی آن است ، کارکنان بیمه ایران در شرایط نابرابری که تمام ابزارهای رقابتی با تکیه بر مولفه های موثر در جذب پرتو در اختیار سایر  شرکت ها قرار دارد ، در بازار رقابت و فعالیت دارند، علی رغم این موضوع  بیمه ایران کماکان از این آزمون نیز سربلند بیرون آمده و ضمن حفظ و حراست از نام و برند شرکت ،  به عنوان بنیانگذار و یگانه شرکت دولتی توانسته ،  با کسب اعتماد عمومی و جذب پرتفوی حداکثری ، به دستاوردهای بسیار خوبی برسد .

وی در ادامه خواستار  جذب و تقویت نیروی انسانی شرکت برای  جانشین پروری و انتقال دانش و تجربه همکاران با نهایت امانت داری شد و تاکید کرد : بیمه ایران برای ماندگاری ، بهره برداری و ایفای نقش موثر در صنعت بیمه کشور ، باید از حمایت های لازم برای  تامین نیروی انسانی در راستای تداوم  فعالیت های خود برخوردار  باشد .

سادات میر عضو هیات مدیره بیمه ایران در ایت جلسه ،  با اشاره  به موضوع رقابت بیمه ایران با سایر شرکت ها و شرائط سخت مدیریتی در بیمه ایران ، خواستار ورود نهاد ناظر و نهاد های نظارتی به نرخ شکنی و شرائط رقابتی ناسالم حاکم بر بازار بیمه کشور شد و اظهار داشت : با در نظر گرفتن مولفه های مختلف رقابتی ، بیمه ایران بعنوان یک شرکت دولتی با  بیش ۳۰ شرکت غیردولتی در شرائطی که هیچ گونه محدودیت قانونی برای این شرکت ها وجود ندارد ،  در  حال رقابت و ارائه خدمات است .

مهدوی نیا عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در این جلسه ،  اجرای تکالیف تعیین شده از سوی  مجمع بیمه ایران و وزیر امور اقتصاد و دارایی را موفقیت بزرگی برای شرکت دانست و  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و عملیات بیت‌المقدس ، بیان داشت : اداره کل بازرسی ، حسابرسی و کنترل داخلی مسئولیت خطیری را بر عهده دارد و بر این اساس از مدیر کل جدید انتظار داریم در کنار مسئولیت های بازرسی  به بخش حسابرسی که چند سالی است مغفول مانده ، توجه ویژه ای داشته باشد ،  ما در بیمه ایران قبل از بازرسی ،  به کنترل های  داخلی و حسابرسی نیاز داریم تا  خیلی از مسائل قبل از وقوع کنترل شود .

مقدسی عضو هیات مدیره بیمه ایران نیز در این جلسه ، با اشاره به گوشه ای از عملکرد ، اقدامات و برنامه های شرکت گفت : در سال جاری با توجه به اقدامات خوبی که با ایجاد کمیته ارزیابی عملکرد و همکاری و تلاش مضاعف مدیریت بازرسی و معاونت برنامه در حوزه های مختلف صورت گرفته و همچنین  بر اساس شاخص ها و معیار های ارزیابی های ۳۶۰ درجه و جشنواره شهید رجایی و حمایت‌ها و مدیریت‌ها مستندات خوبی نیز جهت درج در سامانه مرکز بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی آماده شده که به محض باز شدن سامانه در آن بارگذاری خواهد شد.

  وی همچنین مرکز ارتباط با ذی نفعان و پاسخگویی ۲۴ ساعته SRM را دستاورد بزرگی برای شرکت برشمرد و اظهار داشت  : این مرکز بعنوان یک مرکز ۱۱۸ تخصصی آماده ارائه انواع خدمات در رشته های مختلف بیمه ای به بیمه شدگان و مردم عزیز کشورمان است .

این خدمت یکی از امتیازات برجسته بیمه ایران نسبت به سایر شرکت ها  در زمینه پاسخگویی های به نیاز های مردم بشمار می آید و گزارشات مختلفی که از بازخورد نظرات مردم از این مرکز گرفته می شود ، در بسیاری از مواقع منجر به بهبود فرآیند ها شده است.

گفتنی است در این آیین مجید زارع مدیر کل سابق حسابرسی و بازرسی گزارشی از دوران مدیریت خود ارائه نمود و در ادامه علی دوستار مدیر کل جدید نیز با قدردانی از حسن اعتماد مدیران ارشد شرکت ، طرح و برنامه های خود را تشریح کرد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.