×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۲ آبان , ۱۴۰۳
مراحل ثبت، تایید و انتقال چک برای اشخاص حقیقی در اینترنت بانک، بانک ایران زمین

در مرحله اول مشتری اقدام به ثبت چک صیادی خود از منوی ثبت چک صیاد می نمایند و سپس در ادامه مشتری گیرنده برگه چک اقدام به تایید چک مذکور از منوی تایید یا رد چک صیاد کرده و در صورت تمایل و پس از تایید چک از طریق منوی انتقال چک امکان انتقال چک با شناسه صیادی اولیه به شخص ثالث وجود دارد.

  1. مرحله ثبت چک صیاد

مشتری با نام کاربری، کلمه عبور و بلیت امنیتی وارد اینترنت بانک خود می شود. از بخش مدیریت چک اقدام به ثبت چک می نمایند.

سپس اقدام به درج شناسه صیادی درج شده در بخش بالای دسته چک های صیادی جدید در بخش مربوطه می نماید.

سپس اطلاعاتی نظیر مبلغ، تاریخ سررسید و بابت در بخش مربوطه درج و تکمیل می گردد.

سپس در بخش گیرندگان چک مشخصات شخص حقیقی / حقوقی دریافت کننده چک درج و ثبت می گردد.

۲- مرحله تایید یا رد چک صیاد
شخص دریافت کننده برگه چک اقدام به ثبت شناسه صیادی چک اخذ شده در بخش تایید یا رد چک صیاد می کند.

با درج شناسه صیادی اطلاعات چک دریافت شده نمایش داده می شود و دارنده برگه چک قادر به تایید یا رد آن می باشد.

۱- مرحله انتقال چک صیاد
امکان انتقال برگه چک با شناسه صیادی تایید شده فوق به شخص حقیقی/ حقوقی ثالث وجود دارد.

فایلهای پیوست
sabt – entghal chek.pdf

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.