Categories: ورزشی

مراغه‌چیان: ۵ تیم مدعی قهرمانی لیگ هستند/ ساپینتو هنوز استقلال را کامل نشناخته است!

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد:‌ استقلال از نظر امتیازی عملکرد خوبی داشته است اما از نظر فنی همچنان جای کار دارد. به نظر من دفاع خیلی عقب بازی می‌کند و خط هافبک مثل فصل گذشته نیست. برخی نفرات همچنان جواب ندادند و نیاز به زمان دارند. ساپینتو هنوز استقلال را به طور کامل نشناخته است. در استقلال همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و رقابت سختی میان بازیکنان وجود دارد. توقع دارم خط دفاع استقلال در شرایط خوبی قرار بگیرد و هماهنگی خط هافبک با خط دفاع زیاد باشد. امیدوارم ساپینتو در هفته‌های آینده بتواند تیم خود را بشناسد و بتواند در شرایط بهتری قرار بگیرد.

او ادامه داد:‌ فکر می‌کنم ۵ هفته طول بکشد تا استقلال در شرایط ایده‌آلی قرار بگیرد. اگر مهدی قایدی بتواند ۹۰ دقیقه برای استقلال بازی کند و یامگا و محبی هم در شرایط خوبی قرار بگیرد، فکر می‌کنم، تیم بتواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. به طور کلی همه دوست دارند از استقلال و پرسپولیس بازی زیبایی ببینند و امیدوارم استقلال در هفته‌های آینده بتواند بازی‌های خوبی به نمایش بگذارند. باید گل‌های بیشتری در خط حمله به ثمر برسد و از موقعیت‌ها به بهترین شکل استفاده شود.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره حضور بانوان استقلالی‌ در ورزشگاه آزادی گفت: خیلی از این اتفاق خوشحال شدیم. چه چیزی باعث شده بود این همه سال بانوان به استادیوم نیایند؟ حضور بانوان در استادیوم باعث شده بود که فحش و ناسزا در ورزشگاه رد و بدل نشود. بانوان پس از این هم باید در استادیوم راه پیدا کنند و از دیدن بازی تیم‌شان لذت ببرند.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مثل فصل گذشته می‌تواند مدعی عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشد؟ گفت‌:‌ من ۵ تیم را مدعی عنوان قهرمانی می‌دانم؛ استقلال، پرسپولیس، فولاد، گل‌گهر و سپاهان. تیم‌ها نسبت به سال گذشته شرایط بهتری دارند و تیم‌های پایین جدولی ضعیف‌تر شدند. استقلال هفته آینده با نفت مسجد سلیمان بازی دارد و آبی‌ها در ادامه راه خود باید انگیزه پیروزی داشته باشند تا مثل سال گذشته نتایج خوبی کسب کنند. استقلال باید بازی گروهی بهتری داشته باشد و روی شوت‌های خود بهتر کار کند.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

بازطراحی مدل کسب و کار سازمان با تسهیلگری روابط عمومی ها

طی یادداشتی که توسط محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت…

4 ساعت ago

امکان ثبت‌نام در طرح‌ فروش خودروهای وارداتی برقی از طریق بانک اقتصادنوین فراهم شد

با آغاز طرح فروش خودروهای وارداتی برقی در سامانه یکپارچه وزارت صمت، امکان ثبت‌نام در…

4 ساعت ago

نرخ حق‌الوکاله بانک سامان حداکثر ۳ درصد تعیین شد

هیئت‌مدیره بانک سامان نرخ حق‌الوکاله سال ۱۴۰۴ را حداکثر ۳ درصد تعیین کرد.

4 ساعت ago

مناقصه عمومی بانک کارآفرین برای تامین و نصب دستگاه سوییچ و هارد

بانک کارآفرین ، در نظر دارد انجام تامین ، نصب و راه اندازی و تحویل…

4 ساعت ago

ارائه جدیدترین سرویس های بانکی در کنار انعطاف‌پذیری بالای ارکان اعتباری، وجه تمایز بانک شهر است

نشست مشترک دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر با هاشم نجفی اردکانی مدیر عامل پتروشیمی…

4 ساعت ago