×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
مربی آلومینیوم: حداکثر امتیاز دیدار با استقلال را می‌خواهیم

به گزارش ایرنا،   «حمید عبداللهی» روز یکشنبه که به جای «رسول خطیبی» در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران حاضر شده بود، اظهار داشت: همه می‌دانند که استقلال تیم بزرگی در ایران و آسیا است و هواداران بی‌شماری دارد. ما روند خوبی داریم و با برنامه‌ریزی که انجام شده و همتی که بازیکنان داشتند کم ‌کم به بلوغ تاکتیکی می‌رسیم.

وی افزود: این مهم مقداری زمان‌بر است اما نزدیک هستیم تا به خواسته‌هایمان برسیم. تیم ما در آرامش است و در پی این هستیم در فوتبال ایران ثابت کنیم که آلومینیوم اراک تیم بزرگ و قابل احترامی است و مقابل استقلال هم دنبال حداکثر امتیاز هستیم.

مربی آلومینیوم تصریح کرد: بازیکنان ما به این باور رسیده‌اند هر حریفی حتی استقلال را هم می‌توانیم مغلوب کنیم اما نباید فراموش کرد که تازه لیگ برتری شده‌ایم.

وی در مورد برگزاری این دیدار پیش از شهرآورد پایتخت، گفت: هر زمانی شهرآورد در پیش باشد، سرخآبی‌ها فشار زیادی را تحمل می‌کنند و سپس دچار افت می‌شوند. به‌نظر سازمان لیگ احترام گذاشتیم و بدون اعتراض سعی کردیم تمرکزمان روی بازی باشد. با وجود اینکه ۱۲ روز فاصله بین بازی‌ها افتاد و برنامه‌ریزی تیم را تغییر داد اما تلاش کردیم نفرات تیم را به آمادگی برسانیم.

عبدالهی در خصوص شکست نخوردن تیمش در دیدارهای اخیر، توضیح داد: امیدوارم تیم ما دچار نواسان نشود. بعد از هفته دوم تلاشمان این بود تیم ثبات پیدا کند و حتی می‌توانستیم امتیازات بیشتری جمع کنیم. تیم جاه‌طلبی داریم و فردا خواهید دید که با تمام وجود برابر استقلال بازی می‌کنیم و حیف که هواداران نیستند.

وی در مورد مصدومان تیمش، گفت: تنها مصدوم ما «محسن ربیع‌خواه» است که تا نیم فصل غایب خواهد بود اما دیگر نفرات شرایط خوبی دارند.

این مربی در مورد برگزاری بازی در هوای آلوده تهران، عنوان کرد: در این مورد نظری ندارم چون در تخصص من نیست و تصمیم گیرنده نیستم. اما می‌توانم بگویم اگر بازی لغو شود آن وقت مجبور هستند دیدار پرسپولیس را هم لغو کنند و برنامه‌ها دوباره بهم می‌خورد. در نهایت ما تابع سازمان لیگ هستیم.

وی در خصوص نیمکت شلوغ تیم‌ها و تاکتیک برخی سرمربیان که از این روش برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنند، گفت: این تاکتیک نیست و در تیم ما چنین چیزی وجود ندارد. وقتی نیکمتی در بازی شلوغ می‌کند و باعث می‌شود تصمیمات داور تحت تاثیر قرار بگیرد، ‌ تیم مقابل هم برای دفاع از حق خود وارد عمل می‌شود. این مساله خوب نیست که روح فوتبال آسیب ببیند. اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید مربیان ناخواسته رفتاری از خود نشان می‌دهند.

این دیدار قرار است از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه فردا (دوشنبه) در هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

هم اکنون، استقلال با ۱۵ امتیاز صدرنشین است و آلومینیوم با ۱۰ امتیاز در رتبه دهم قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.