Categories: ورزشی

مربی آلومینیوم: داور با استقلال مهربان بود

به گزارش ایرنا، حمید عبداللهی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر استقلال که با شکست ۲ بر صفر آلومینیوم اراک همراه بود، با شاره به این مسابقه اظهار داشت: پیش بینی می کردیم که شکل بازی استقلال چگونه است و روی نقاط ضعف این تیم کار کردیم. در نیمه اول ۲ الی ۳ موقعیت صد درصد گل داشتیم که نیاز به از خود گذشتگی داشت و گل نشد. همچنین اگر دقیقه اول بازی برای ما پنالتی گرفته می شد شرایط بازی به طور کلی عوض می‌شد.

وی افزود: هر تیمی مقابل استقلال بازی می کند، سعی می کند با دفاع اتوبوسی یک تساوی بگیرد و گل نخورد اما ما می‌خواستیم حمله کنیم تا تماشاگران از این مسابقه لذت ببرند. اینکه گل نزدیم و پنالتی دقیقه یک گرفته نشد منجر شد ما با شکست جریمه شویم. ما سعی کردیم با تعویض‌ها تغییری داشته باشیم اما یکی دو تعویض ما آن‌طور که می‌خواستیم خوب نبودند.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اضافه کرد: ما سعی کردیم همه از فوتبال لذت ببرند اما آن‌طور که می‌خواستیم شرایط پیش نرفت. به استقلال تبریک می‌گویم.

عبداللهی در مورد عملکرد داور بازی تاکید کرد: نمی‌دانم در مورد داوری چه چیزی باید بگویم. هر چه بگویم جبهه می‌گیرند. خیلی بد است من که از خانواده فوتبال هستم راجع به موضوعی صحبت کنم و حرف‌هایم عواقب داشته باشد. من نگران این هستیم داوران علیه ما جبهه بگیرند. در دقیقه یک و در دقیقه ۸۰ اگر پنالتی ما گرفته می‌شد شرایط برای ما بهتر بود. مربیان و تیم‌ها دنبال ارتقای کارشان هستند و امیدوارم متعاقبا داوران هم دنبال پیشرفت باشند.

وی خاطرنشان کرد: این خوب نیست که با تیمی از دریچه قدرت صحبت کنید و با تیمی دیگر از درِ مهربانی. در زمین فوتبال همه برابر هستند. نحوه صحبت مسائلی است که می‌بینیم چندان خوب نیست. از داوری راضی نیستیم. ما به بازیکنان‌مان می‌گوییم که همه تمرکزشان معطوف بازی باشد. به داور مربوط نیست که بازی بعدی استقلال شهرآورد است. تیم‌هایی مانند ما در حقشان ظلم می‌شود.

فتحنایی

Recent Posts

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت شهادت مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله…

4 ساعت ago

کدام بانک‌ها بیشتر وام دادند؟

براساس آمارهای بانک مرکزی، در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بانک های ملت، ملی و…

4 ساعت ago

ورود بانک مرکزی برای تامین مالی صنعت پتروشیمی/اختصاص ۱۴ درصد ارز بیشتر به نیما در سال ۱۴۰۳

قائم‌ مقام انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی گفت: با توجه به اهمیت صنعت پتروشیمی و…

4 ساعت ago

عمر سازه‌های فولادی ۵ برابر سازه‌های بتنی است

رئیس هیئت مدیره انجمن سازه‌های فولادی گفت: عمر ساختمان‌ها با سازه فولادی ۵ برابر سازه…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت سید حسن نصراللّه

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در پی شهادت فرمانده بزرگ مقاومت، سید حسن نصراللّه پیام…

4 ساعت ago