Categories: ورزشی

مربی تراکتور از وقت کشی بازیکنان شهرخودرو انتقاد کرد

به گزارش ایرنا، عباس چمنیان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم های تراکتور و شهرخودرو افزود: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید نکته‌ای را متذکر شوم که برای ارتقای کیفی لیگ برتر باید مورد توجه قرار بگیرد و آن مسئله روح فوتبال زیباست و تیم‌هایی که به دنبال بازی زیبا هستند انتظارشان از مسئولان برگزار کننده، کمک به ارائه با کیفیت فوتبال است. 

مربی تیم سرخ پوشان تبریز خاطرنشان کرد: وظیفه کادر فنی هدایت تیم است و مدیریت بازی برعهده داور، اینکه یک تیم با روی آوردن به وقت کشی و انجام کارهایی که به روح فوتبال لطمه می‌زند باشد، به فوتبال لطمه وارد می‌شود که داوران نباید اجازه این کارها را بدهند.

چمنیان عنوان کرد: ما همیشه به دنبال ارائه بازی زیبا هستیم، اما امروز از دقیقه اول تیم حریف در نقاط مختلف زمین رو به وقت کشی روی آورد، اگر هر ۲ تیم به دنبال بازی جوانمردانه باشند، کیفیت مسابقات بالا خواهد رفت که امروز بازی مالکانه تراکتور تحت تاثیر وقت کشی شهرخودرویی ها قرار گرفت. 

وی با اشاره به زمان برگزاری مسابقه، اعلام کرد: از سازمان لیگ درخواست کردیم که زمان بازی تغییر کند و از ساعت ۱۵ آغاز شود چرا که سرمای هوا روی کار بازیکنان تاثیرگذار بود اما موافقت نشد.

چمنیان با بیان اینکه در طول بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم، اظهار کرد: اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم، شرایط بازی بهتر می‌شد و به اهداف‌مان می‌رسیدیم. 

وی افزود: برای کسب یک امتیاز با این نوع بازی باید به شهرخودرو تبریک بگویم ولی با این حال به وضعیت تیم امیدوار هستیم و انشاءالله در آینده روند بهتری خواهیم داشت.

مربی تیم تراکتور در خصوص تعویض مسعود شجاعی اظهار کرد: تعویض وی ربطی به مصدومیت دژاگه نداشت بلکه روند بازی طوری بود که تشخیص دادیم شاید حضور مسعود شجاعی به تیم کمک کند..

 تیم تراکتور با تساوی بدون گل مقابل شهرخودرو در مجموع با ۱۳ امتیاز در رده ششم و تیم شهرخودرو با ۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند. 

فتحنایی

Recent Posts

نمایشگاه توانمندی‌های بومی سازی و ساخت داخل ذوب آهن اصفهان

با آغاز هفته دفاع مقدس، نمایشگاه توانمندی‌های بومی سازی و ساخت داخل ذوب آهن اصفهان…

4 ساعت ago

فرایند تسویه حساب برخط دارو برای دارندگان بیمه‌های تکمیلی، از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی تکمیل شد

دامون خدابنده، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، از تکمیل فرایند ارسال…

4 ساعت ago

اخلاق،ارزش‌ها و فرهنگ گامی موثر بر توسعه نیروی انسانی

نخستین جلسه شورای فرهنگ سازمانی فولاد کویر با حضور‌ نمایندگان واحد‌های مختلف و با هدف…

4 ساعت ago

مقاله شرکت هیمکو در میان ۸ مقاله برتر FONASBA

شرکت بین‌المللی همراه جاده ریل دریا (هیمکو)، با ارائه مقاله‌ای علمی در رقابت معتبر فدراسیون…

4 ساعت ago

پیام تسلیت مدیرعامل ایمپاسکو در رثای شهادت سید حسن نصرالله

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل…

4 ساعت ago

افزایش۳۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در مجتمع معدنی سرب نخلک

مدیر مجتمع معدنی سرب نخلک از افزایش ۳۳ درصدی تولید کنسانتره سرب در شش ماهه…

4 ساعت ago