×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
مربی تیم گل‌گهر سیرجان: از فرصت‌های خود بخوبی بهره نبردیم

به گزارش ایرنا، “سعید الهویی” شامگاه پنجشنبه در نشست خبری مجازی پس از  دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان افزود: هر ۲ تیم بازی خوب و با کیفیتی ارائه دادند که با تساوی یک بریک پایان یافت.

وی با بیان اینکه در این دیدار تیم ما کم شانس بود، افزود: بازیکنان ما دقت کافی نداشتند و فرصت‌های خود را به گل تبدیل نکردند با این حال  از اینکه پنالتی دوم حریف گل نشد، شانس یار ما بود.

الهویی با بیان اینکه پنالتی نخست را که داور برای تیم ذوب‌آهن گرفت، درست نبود، افزود:در این باره به داور اعتراض کردیم ولی باید نظر کارشناسان داوری را در این زمینه جویا شد.

مربی گل‌گهر سیرجان با تاکید براینکه در فصل جاری لیگ برتر چهار پنالتی به ضرر تیم ما گرفته شد، گفت: با توجه به نظر کارشناسان مرتبط فقط یکی از این پنالتی ها درست بوده است .

وی با بیان اینکه سبک بازی تیم ما در این دیدار باعث شد ذوب‌آهن دفاعی کار کند، تصریح کرد: نگاه این تیم روی ضدحملات متمرکز بود و ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

الهویی با تاکید براینکه فدراسیون باید به همه تیم‌ها نگاه یکسان داشته باشد، افزود: تیم گل گهر سیرجان از یک شهر کوچک در حال تبدیل  شدن به یک تیم نمونه کشوری است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های ذوب آهن و گل گهر سیرجان از ساعت۱۶:۳۰ دقیقه عصر امروز از هفته هشتم لیگ برتر، جام خلیج فارس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پایان هر ۲ تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

تیم گل‌گهر سیرجان هم اکنون با ۱۴ امتیاز در صدر جدول و ذوب آهن با پنج امتیاز در رتبه ۱۵ لیگ برتر قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.