×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
مردم تاحد امکان از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند/ بانکداری الکترونیک، روش بهینه خدمت رسانی بانکی در پیشگیری از همه گیری بیماری ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مریم وحیدنیا با اشاره به لزوم پیشگیری از خطرات ناشی از همه گیری ویروس کرونا ، بر ضرورت رعایت نکات بهداشت فردی و نظافت و ضدعفونی کردن بانک ها تاکید کرد و از مشتریان بانک ها خواست تا برای حفظ سلامتی خود از اپلیکیشن ها و سامانه های بانکداری الکترونیک که از امنیت بالایی برخوردارند، برای انجام امور بانکی خود استفاده و تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب خودداری کنند.
مدیر روابط عمومی بانک پارسیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در برهه کنونی سرعت رشد و توسعه فناوری اطلاعات در بانک ها بویژه بانک پارسیان بسیار بالاست و قابلیت و ظرفیت های قابل توجهی در حوزه بانکداری الکترونیک و دیجیتال داشته که افراد را از مراجعه حضوری به شعب بی نیاز می سازد.
مریم وحیدنیا به تحول بانک پارسیان در حوزه بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال اشاره و خاطرنشان کرد: خدمات و محصولات نوین این بانک توانسته به نحو بسیار مطلوبی در میان مشتریان رخنه کند، به‌طوری‌که مشتریان این بانک امروز با این خدمات نه‌تنها حساب‌های بانکی بلکه وجوه خود را نیز مدیریت می‌کنند.
وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری و مراقبت از بیماری کرونا در جامعه، افزود: شبکه بانکی و مشتریان گرانقدر آنها در متوقف کردن زنجیره این بیماری می توانند کمک شایان توجهی به کشور نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.