به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه تمرکز بیمه مرکزی در گسترش بیمههای عمر و زندگی است، گفت: در مواردی که قانون یک بیمه را همچون شخص ثالث، اجباری تعیین میکند، طبیعی است که شرکتهای بیمه راحتتر میتوانند مشتری جلب نمایند، اما مهمترین نکته برای شرکتهای بیمهای، در رشد بیمههای اختیاری این شرکتها است.
رئیس کل بیمه مرکزی افزود: در این میان، بیمه زندگی یک بیمه اختیاری است که بر این اساس، تاکید بیمه مرکزی شکلگیری شرکتهای بیمه تخصصی از جمله شرکت بیمه زندگی است که بتوانیم عملاً بیمه زندگی را در جامعه گسترش دهیم و این کاری بسیار با ارزش و پیچیده است که باید با روشهای نوین، مردم و خانوارها را ترغیب به استفاده از این بیمه نماید.
وی در خصوص متوسط مبلغی که هر خانوار باید برای خرید بیمه زندگی بپردازد، تصریح کرد: دقیقاً مزیت بیمه زندگی به این نکته است که هر فردی به هر اندازه که میتواند در یک دوره زمانی مشخص، مبلغی را سرمایهگذاری کرده و از مزیتهای آن بهرهمند میشود؛ به نحوی که پرداخت از حداقل ۳۰ هزار تومان وجود دارد تا حتی سالانه ۵ تا ۱۰ میلیون تومان هم قابلیت سرمایهگذاری وجود دارد.
سلیمانی گفت: افراد هر چه سرمایه ارایه کنند، با سود و بازده مناسبی و با توجه به یک برنامه زمان بندی، در پایان دوره مبالغ مشخصی را دریافت میکنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مناطق آزاد با داشتن ظرفیت عظیم در حوزه گردشگری…
به مناسبت هفته قوه قضائیه، دکتر عباس معظمی، مدیرعامل محترم شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، در…
مدیرعامل «شرکت مجتمع فولاد خراسان» در مجمع عمومی سالانه این شرکت، کاهش چشمگیر توقفات، اصلاح…
مجمع عمومی سالانه شرکت مجتمع فولاد خراسان با نماد بورسی «فخاس»، با تصویب تقسیم سود…
طی مراسم روز صنعت و معدن که به منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه…
رئیس صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع فولاد و مواد…