×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
مرزبان: سه یا چهار تیم مدعی قهرمانی خواهند بود

به گزارش ایرنا، علیرضا مرزبان در نشست خبری پس از پایان مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان که در چارچوب دیدار معوقه هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تساوی بدون گل پایان یافت اظهار کرد: در نیمه اول انتظار عملکرد بهتری از بازیکنان‌مان داشتیم ولی در نیمه دوم با توجه به تغییرات صورت گرفته، وضعیت بهتر شد و متاسفم از اینکه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت کی‌روش استنلی گفت: استنلی در ستوان فقرات خود اسپاسم دارد و این مساله نیازمند گذر زمان است و در حال حاضر نمی‌توان درباره آن به طور دقیق صحبت کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره دلیل تعویض امید نورافکن نیز افزود: نورافکن اشاره کرد که در عضلات خود گرفتگی دارد و برای جلوگیری از مصدومیت جدی‌تر او را تعویض کردیم.

مرزبان همچنین در پاسخ به این سوال که علت ورود دیرهنگام خلعتبری به رغم عملکرد خوبی که در سپاهان دارد، چه بود گفت: سعی کردیم با مهاجم کاذب بازی کنیم طوری که خلعتبری توپ‌ها را از جلوی دفاع پرسپولیس بگیرد و کناره‌ها را فعال کنیم که خوشبختانه جواب داد و توانستیم موقعیت‌های بهتری ایجاد کنیم.

مربی سپاهان اصفهان در پاسخ به سوال دیگری درباره وضعیت رقبا در جدول لیگ برتر و تعداد بالای تیم‌های مدعی که اکنون در بالای جدول قرار دارند و اینکه آیا این مساله نشانه عملکرد خوب تیم‌هاست یا ضعف لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه تیم‌هایی مانند سپاهان هر چند بازیکن زیادی از دست ندادند اما در مدیریت و کادر فنی با تغییرات مواجه شدند و با آمدن نویدکیا روش بازی سپاهان نیز تغییر کرد. سایر باشگاه‌ها مانند پرسپولیس نیز بازیکنان زیادی را از دست داده است و در حال حاضر به نوعی همه باشگاه‌ها در تلاش برای رسیدن به نقطه ثبات هستند و بحث سر خوب یا بد بودن تیم‌ها نیست.

مرزبان تأکید کرد: تا نیم فصل، اتفاقات زیادی می افتد و در نهایت سه الی چهار تیم رقیبان جدی قهرمانی خواهند بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.