×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» بیمه ملت در تهران افتتاح شد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، مرکز آموزشی، رفاهی «شهدای خدمت» با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رئیس و محمدتقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره و جمعی از معاونین و مدیران این شرکت در تهران آغاز به کار کرد.

مدیرعامل بیمه ملت در این مراسم، گفت: این مرکز به جدیدترین تجهیزات و زیرساختهای آموزشی مجهز بوده و به عنوان مرکز آموزشی، رفاهی و اقامتی برای پرسنل و نمایندگان شرکت که از استان‌های مختلف برای شرکت در دوره‌های آموزشی به تهران عزیمت می‌کنند، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

یزدان‌دوست افزود: افتتاح این مرکز آموزشی و رفاهی، گامی در راستای تعهد ما به ارتقای سطح دانش و رفاه کارکنان و شبکه فروش بزرگ و گسترده شرکت است. سرمایه اصلی هر سازمان، نیروی انسانی آن است و تلاش می‌کنیم با ایجاد شرایط مناسب، زمینه رشد و تعالی کارکنان و نمایندگان خود را فراهم کنیم.

وی ابراز کرد: این مرکز مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات آموزشی و رفاهی است و می‌تواند به عنوان یک مرکز مرجع برای آموزش و ارتقای مهارت‌های کارکنان و نمایندگان شرکت در سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل بیمه ملت خاطرنشان کرد: اهمیت بهره‌وری و استفاده صحیح از امکانات و املاک شرکت در راه‌اندازی این مرکز مورد توجه بوده به نحوی که این مرکز در یک ساختمان تقریباً بلااستفاده و بدون کاربری موثری، با کمترین هزینه بازسازی شده و با تجهیز امکانات لازم برگزاری دوره‌های آموزشی و اقامت کارکنان و نمایندگان، صرفه جویی بسیار مناسبی برای هزینه‌های جاری شرکت در پی خواهد داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.