×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۲۴ ساعته شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرکز ارتباط با مشتریان بانک مهر ایران در سال ۱۳۹۵ با رویکرد تداوم و تسهیل ارتباط با مشتریان ارجمند و در راستای تحقق بیش‌ازپیش اصل مشتری مداری و باهدف راهنمایی و پاسخگویی نظام‌مند و سریع فعالیت خود را آغاز کرد.
بانک مهر ایران افتخار دارد که در راستای ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و رفع موارد اعلامی از سوی ایشان از مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی مشتریان است.
پاسخ‌گویی به پرسش‌های بانکی مشتریان، ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات، سپرده‌ها و تسهیلات و شرایط و مقررات دریافت انواع خدمات، ارائه مشاوره درزمینهی بهره‌گیری از خدمات بانکی، آموزش و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (اینترنت بانک، تلفن‌بانک، همراه بانک و…)، بازتاب مشکلات احتمالی در بهره‌برداری از خدمات بانکی به واحد مربوطه و پیگیری آنها، دریافت و پیگیری تمامی دیدگاه‌ها، انتقادات و شکایت‌ها و بازتاب آن به واحدهای مرتبط، ارائه اطلاعات شعب و واحدهای بانک و… از اهم خدمات قابل ‌ارائه توسط این مرکز است.
مشتریان بانک‌ مهر ایران می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته با شماره ۴۳۲۲-۰۲۱ تماس گرفته و پاسخ‌ کامل و شفاف سؤالات خود را از گروه‌های مختلف کارشناسان دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.