×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی در مشهد افتتاح شد/پاسخگویی نوین اولویت بیمه رازی

به گزارش تجارت گردان به نقل از از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، طی مراسمی با حضور دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی اولین مرکز ارتباط شرق کشور شرکت بیمه رازی در شهر مشهد مقدس آغاز به کار کرد.در این مراسم دکتر جباری ارتباط مستقیم و دو سویه با همراهان شرکت اهم از بیمه‌گران و نمایندگان را جزء اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی دانست و گفت: پاسخگویی به لحظه بر پایه فناوری‌های به‌روز به بیمه گذاران، نمایندگان و همکاران شرکت بیمه رازی جزء اولویت‌های اصلی این شرکت است و در ماه‌های آینده از شیوه‌های نوین پاسخگویی، صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در بیمه رازی رونمایی خواهد شد.وی خاطرنشان کرد: از این پس همراهان شرکت بیمه رازی که در شرق ایران مستقر هستند، در ارتباط با مرکز ارتباط رازی به مرکز پاسخگویی ۲۴ ساعته مشهد مقدس متصل خواهند شد و این در حالی است که در روزهای آینده دیگر شهرهای شرق کشور به شبکه مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی متصل خواهند شد.بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط ۲۴ ساعته شرکت بیمه رازی از ابتدای سالجاری با شماره ۸۲۸۷-۰۲۱ برای ارائه خدمات به لحظه به همراهان شرکت بیمه رازی راه‌اندازی شده و در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ تماس با این مرکز برقرار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.