×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مرکز تحقیقات یزد دوره‌های آموزشی رایگان کار با ماشین‌های معدنی برگزار می‌کند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با همکاری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران دوره آموزشی «سرویس و نگهداری ماشین آلات معدنی» در معادن برگزار می‌کند.

داوطلبان می‌توانند برای حضور در این دوره یک ماهه که در فراخوان ویژه آقایان عنوان شده است، تا پایان اردیبهشت ماه ثبت نام کنند.

دارا بودن دیپلم اتومکانیک، تاسیسات و یا مکانیک، داشتن کارت پایان خدمت و دارا بودن شرایط جسمانی و روانی مناسب، شرایطی است که برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

دوره آموزشی کارور دستگاه حفاری

همچنین این مرکز در راستای تحقق نقشه راه معدن برای توسعه آموزش‌های مهارتی تکنسین معدن، در همکاری با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، دوره آموزشی کارور دستگاه حفاری برگزار می‌کند.

واجدین شرایط شرکت در این دوره می توانند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای ثبت نام اقدام کنند. دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی راهنمایی، داشتن کارت پایان خدمت، دارا بودن شرایط جسمانی و روانی مناسب از جمله شرایطی است که برای داوطلبان این دوره در نظر گرفته شده است.

همچنین دواطلبان می‌توانند با ارائه کپی آخرین مدرک تحصیلی معتبر، کپی کارت پایان خدمت و یک قطعه عکس و ارسال مدارک از طریق ایمیل یا تماس با شماره تلفن ۰۳۵۳۸۲۲۳۷۰۱ در این دوره‌ آموزشی شرکت کنند.

دوره آموزشی کار با ماشین آلات معدنی (کامیون فوق سنگین)

مرکز تحقیقات یزد همچنین در پی برگزاری رایگان دوره تئوری و عملی آموزش کار با ماشین آلات معدنی (کامیون فوق سنگین) در آینده نزدیک است.

در فراخوان برگزاری آمده است که این دوره طی یک ماه به صورت تئوی و عملی برگزاری و همچنین زمان برگزاری متعاقبا اعلام می‌شود.

دارا بودن گواهینامه پایه یک، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، کارت پایان خدمت و شرایط جسمانی و روانی مناسب، از جمله شرایطی است که برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.

مدارک مورد نیاز برای حضور در این دوره نیز کپی آخرین مدرک تحصیلی معتبر، کپی کارت پایان خدمت و یک عکس عنوان شده است.

گفتنی است داوطلبان حضور در هر کدام از این سه دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۳۵۳۸۲۲۳۷۰۰ تماس داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.