به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایران زمین؛ در این دیدار که با حضور سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین و علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک مجری ارائه خدمات مرکز تماس بانک ایران زمین، رزیتا علائی مسئول ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین و مجید بهرامی مسئول مرکز تماس برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد این مرکز در ۳ ماهه اول سال، از واحد ارتباط با مشتریان دیدار کردند.
در این دیدار مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین مرکز تماس بانک را واحدی با قابلیت زیاد و موقعیتی حساس بیان کرد و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مرکز صدای بانک است و رفتار ما با مشتریان باید به نحوی باشد که درخور شأن مشتریان باشد.
استاد بر پیگیری شکایات مشتریان در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز تاکید کرد و افزود: از اولویت های اصلی مدیریت روابط عمومی در سال جاری ایجاد مرکز تماس دیجیتال است تا مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات مورد نیاز خود را توسط کارشناسان این مرکز دریافت کنند و از سرویس های بانک ایران زمین استفاده کنند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اظهارات معاون مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب…
تالار خودرو بورس کالا یکشنبه ۳ تیر میزبان عرضه ۳۰ دستگاه کامیون کشنده فاو متعلق…
طبق اعلام مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی، بر اساس گزارش سامانه شرکت بازرگانی دولتی…
تیم ملی اتریش موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد لهستان عبور کند.
وزیر نیرو گفت: ایران با توجه به آینده انرژی، بر اهمیت محورهایی چون ایجاد بازار…
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به نوسانات در بازار سکه و طلا…