به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی ایران زمین؛ در این دیدار که با حضور سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین و علیرضا کریمی مدیرعامل شرکت پدیسار انفورماتیک مجری ارائه خدمات مرکز تماس بانک ایران زمین، رزیتا علائی مسئول ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین و مجید بهرامی مسئول مرکز تماس برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد این مرکز در ۳ ماهه اول سال، از واحد ارتباط با مشتریان دیدار کردند.
در این دیدار مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین مرکز تماس بانک را واحدی با قابلیت زیاد و موقعیتی حساس بیان کرد و گفت: نحوه برخورد کارشناسان با مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا این مرکز صدای بانک است و رفتار ما با مشتریان باید به نحوی باشد که درخور شأن مشتریان باشد.
استاد بر پیگیری شکایات مشتریان در اسرع وقت توسط کارشناسان مرکز تاکید کرد و افزود: از اولویت های اصلی مدیریت روابط عمومی در سال جاری ایجاد مرکز تماس دیجیتال است تا مشتریان بتوانند در هر زمان و مکان از طریق شبکه های اجتماعی اطلاعات مورد نیاز خود را توسط کارشناسان این مرکز دریافت کنند و از سرویس های بانک ایران زمین استفاده کنند.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با تمرکز بر شرکتهای گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و…
محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در اختتامیه رویداد هنری «روایت پیشرفت» گفت:…
با همت مدیران و پرسنل پرتلاش شرکت پتروشیمی مارون بخصوص واحد های فنی و تولید…
تیم ملی فوتبال اسپانیا در اولین دیدار خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، با نتیجه…
دومین دیدار یورو ۲۰۲۴ با بُرد ارزشمند سوئیس برابر مجارستان به پایان رسید تا آنها…
بانک صادرات ایران در ۸ سال گذشته، بیش از ۶۰۰ هزار فقره وام ازدواج به…