×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ دی , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ صبح امروز بیستم شهریور ماه ۱۴۰۱ محمد احمدی از مرکز تماس مشتریان (سامانه ۱۹۳) بازدید و به بررسی و ارزیابی فرایندهای پاسخگویی به مخاطبان پرداخت.  
سرپرست حوزه معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست ضمن گفتگو با اپراتورهای سامانه ۱۹۳ و بررسی فرایند پاسخگویی خواستار افزایش اپراتور‌های این سامانه برای پاسخگویی بهتر و بیشتر به مردم شد. 
وی با بیان اینکه مرکز تماس شرکت ملی پست باید یشتر بر توانمندسازی کارشناسان خود تمرکز کند، افزود: «کارشناسان و اپراتورهای مرکز تماس باید آموزش‌های لازم در حوزه مهارت های ارتباطی برای پاسخگویی کامل و ارتباط مطلوب با مشتریان را کسب کنند.»
احمدی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی شبکه پستی کشور ارتقای مشتری مداری و کیفیت خدمات است، بر پاسخگویی به موقع به ابهامات، انتظارات و برآورده ساختن نیاز مشتریان تاکید کرد.
مشتریان شرکت ملی پست می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۷ شب سوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.