به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ از آنجائیکه یکی از اصلی ترین رموز موفقیت کسبوکارها و استمرار حیات و ادامه بقاء در سازمان های خدماتی جلب رضایت مندی مشتریان، پاسخگویی بهموقع به انتظارات و برآورده ساختن نیاز آنهاست و با توجه به اینکه فرایند نگهداشت مشتریان، تکمیلکننده چرخه تولید خدمت می باشد؛ بر همین اساس شرکت ملی پست از سال ۱۳۹۲ به منظور پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های پستی به مشتریان با ایجاد مرکز تماس، فرآیند پاسخگویی با مشتریان راهاندازی نمود.
در همین راستا با توجه به افزایش ترافیک مرسولات پستی در سال های اخیر خصوصا با ایجاد بحران جهانی کرونا و ضرورت ایجاد رویه نظام مند و واحد و مدیریت یکپارچه کانال های ارتباطی موجود با رویکرد مشتری مداری و ایجاد ارتباط آسان و پاسخگویی حداکثری به نیاز های مشتریان در اقصی نقاط کشور، مرکز امور مشتریان با خط تلفن سه رقمی۱۹۳ از مهر ماه ۱۳۹۹ به بهره برداری رسید.
مشتریان گرامی می توانند با شماره گیری تلفن سه رقمی ۱۹۳ از هر نقطه از کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸، مرسوالات و ابهامات خود را مطرح و راهنمایی لازم را دریافت کنند.
به وسیله ارتباط با مرکز تماس مشتریان شرکت ملی پست می توانید مرسولات خود را رهگیری کنید، شکایات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و ابهامات موجود در روند سیر امانات خود را بررسی و پی گیری کنید.
در صورتی که سامانه مذکور پاسخگوی نیاز شما مشتری محترم نبود می توانید با مراجعه به صفحات رسمی شرکت ملی پست در پیام رسان های داخلی و همچنین شبکه های اجتماعی مشکلات خود را طرح تا در اولین فرصت پاسخگوی شما باشیم.
https://tejaratgardan.ir/?p=298172