Categories: بانک و بیمه

مسیر بیمه دی در حوزه دیجیتال هوشمندانه است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه دی، محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در این بازدید افزود: تدابیر بیمه دی در حوزه تحول دیجیتال باعث شده این شرکت خدمات مطلوب و بهینه ای به مشتریان خود بدهد و روزهای خوبی در عرصه مشتری مداری در انتظار این مجموعه خواهد بود.

وی در خصوص عملکرد شرکت بیمه دی در سال گذشته بیان کرد: این شرکت در سال گذشته عملکرد خوبی به لحاظ شاخص های مالی و نیز به جهت رضایتمندی مشتریان داشته است؛ به این معنی که هم توانسته در بحث مالی برای مشتریان خود رضایتمندی ایجاد کند و هم در زمینه کسب رضایتمندی سهامداران خود موفق باشد.

مدیر عامل بیمه ایران در ادامه افزود: به نظر می رسد با برنامه هایی که در شرکت پیش بینی شده و اقداماتی که در حال انجام است، شرایط و روزهای بهتری در انتظار شرکت بیمه دی خواهد بود.

گفتنی است محمدرضا کشاورز خود در طول سال های ۱۳۹۷ الی ۱۴۰۱ در سمت مدیرعاملی، سکان هدایت بیمه دی را در دست داشت.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تبریک مدیرعامل بیمه معلم به مناسبت «روز جهانی معلم»

امروز، معادل ۵ اکتبر، در تقویم جهانی به نام بلند معلمان به ثبت رسیده است؛…

6 ساعت ago

هم افزایی و اهتمام جدی برای توسعه واحدهای صنعتی فناور و دانش بنیان

در دیدار معاون وزیر صمت با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری…

6 ساعت ago

پیشتازی ۲٫۵ برابری بیمه زندگی ما از متوسط صنعت بیمه

در حالی که سهم بیمه های عمر و زندگی از کل پرتفوی صنعت بیمه حدود…

6 ساعت ago

اقدامات عام المنفعه چادرملو در مناطق همجوار

روابط عمومی و امور بین المللی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، گزارشی از اقدامات عام…

7 ساعت ago

رکورد توانگری مالی صنعت بیمه برای پنجمین سال متوالی شکسته شد؛ تاریخ‌سازی بیمه ملت با ثبت نسبت توانگری ۴۸۸ درصد

بیمه ملت برای پنجمین سال پیاپی، در سال ۱۴۰۳ عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را…

7 ساعت ago

اقدامات بیمارستان بانک ملی ایران از سال ۱۴۰۱؛ از راه اندازی کلینیک های مختلف تا تهیه دستگاه های جدید

بیمارستان بانک ملی ایران به‌عنوان مرکز درمانی وابسته به‌کل نظام بانکی کشور با بیش از…

7 ساعت ago