×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
«مسی» جوّ وحشتناکی برای «گریزمان» به وجود آورده است

به گزارش ایرنا و به نقل از فرانس فوتبال، «اریک اولهاتس» مدیربرنامه و مشاور سابق ستاره فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا با انتقاد شدید از رفتار «لیونل مسی» در قبال گریزمان، اظهار داشت: آنتوان به باشگاهی رفته که مسی در همه چیز آن دخالت می‌کند. مسی همیشه پادشاه بارسلونا است اما آمدن گریزمان را برای خود تهدید جدی می‌دانست.
وی ادامه داد: مسی رفتار مناسبی با گریزمان نداشته است. نگرش او بسیار زشت است و گریزمان این موضوع را احساس می‌کند. من همیشه شنیده‌ام که آنتوان می‌گوید مشکلی با مسی ندارد اما هرگز ندیده‌ام که کسی این موضوع را به زبان بیاورد. مسی در بارسا حکومت وحشتناکی را درست کرده است. یا باید با او باشید یا باید مورد مخالفت قرار بگیرید. 
اولهاتس انتقادات خود را ادامه داد و در خصوص فشار مسی مبنی بر ترک بارسا در تابستان، گفت: به نظر من لئو گفت می‌رود که ببیند هنوز چه نقشی در بارسا دارد و تا چه اندازه می‌تواند در باشگاه تاثیرگذار باشد. بازیکنانی آمدند و رفتند اما در نهایت مسی ماند. این رفتار کلاسیکی از مسی است. 
وی افزود: مسی به همان اندازه که در زمین خوب است، در بیرون از زمین بد است. بارسلونا مدتی است که از این موضوع رنج می‌برد. در باشگاه چیزی مانند سرطان وجود دارد و بدیهی است که نشانه‌هایی از این موضوع وجود دارد.   

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.