Categories: فناوری

مشارکت ۱۰ میلیارد ریالی ایرانسل در پویش یاری خانوادۀ ارتباطات به زلزله‌زدگان «سی‌سخت»

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، اولین اپراتور ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، برای یاری به زلزله‌زدگان سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده است که در بسته‌هایی به ارزش هر کدام پنج میلیون ریال، شامل اقلام ضروری خوراکی است، تا در وضعیت سختِ پس از زلزله، کمک اندکی به خانواده‌ها و هموطنان عزیز سی‌سخت باشد. در این بسته‌ها، اقلام خوراکی خانوار شامل «۱۰ کیلوگرم برنج، ۴ عدد کنسرو ماهی، ۴ عدد کنسرو لوبیا، ۹۰۰ گرم عدس، ۹۰۰ گرم لوبیا، یک عدد روغن مایع، ۴۵۰ گرم چای، ۹۰۰ گرم شکر، ۱۴۰۰ گرم قند و ۷۰۰ گرم نمک» قرار داده شده است.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به دعوت وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به‌همراه دیگر فعالان صنعت ICT کشور، به پویش حمایت از هموطنان آسیب دیدۀ سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد پیوسته است.

طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، این اقلام با همکاری شرکت ملی پست، بسته‌بندی و به مناطق زلزله‌زدۀ سی‌سخت ارسال می‌شود، تا از طریق جمعیت هلال‌احمر، بین خانواده‌های آسیب‌دیده، توزیع شود.

ساعت ۲۲ و ۵ دقیقۀ چهارشنبه شب ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر، در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، لرزید. خوشبختانه، این حادثه تلفات جانی نداشت ولی ده‌ها مصدوم بر جای گذاشت و به صدها واحد مسکونی خسارت شدید وارد کرد. در همین راستا و با توجه به ابعاد حادثه، ایرانسل پیرو موافقت دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل شرکت، با پیوستن به پویش خانوادۀ بزرگ ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، اقلام اهدایی را تهیه و با کمک شرکت ملی پست و جمعیت هلال‌احمر، بسته‌بندی، ارسال و توزیع می‌کند.

فتحنایی

Recent Posts

آغاز مذاکرات برای ایجاد کانال مالی مشترک بین کشورهای اسلامی

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: مذاکرات دو و چند جانبه با روسای بانک‌های مرکزی کشورهای عضو…

4 ساعت ago

بیمه تجارت‌نو و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه میان بیمه تجارت‌نو با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف ارائه…

4 ساعت ago

فولاد کویر در پیشگیری از حوادث در منطقه پیشتاز است

در مراسمی که به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌نشان در ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی آران و…

4 ساعت ago

چهارمین کنفرانس بین المللی راهبری شرکتی برگزار می شود

سازمان مدیریت صنعتی به عنوان یک سازمان جریان‌ساز و ادبیات‌ساز، مقوله‌های نوپدید و نوظهور مدیریت…

4 ساعت ago

تاکید مدیرعامل پتروشیمی ایلام بر خلق ارزش افزوده بیشتر در صنعت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام در همایش اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران گفت: صنعت پتروشیمی کشور باید…

5 ساعت ago