×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۲ آبان , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.