Categories: بانک و بیمه

مشاهده جزییات چک‌های واگذاری مشتریان بانک صادرات ایران از طریق «همراه بانک» و «اینترنت‌بانک» امکان‌پذیر شد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، غلامرضا طالبیان با اعلام این خبر افزود: بانک صادرات ایران در راستای غیرحضوری‌سازی خدمات بانکی و توسعه محصولات بانکداری الکترونیک، گزارش چک‌های واگذاری به حساب مشتریان (چک‌های سررسیدگذشته و در انتظار سررسید) را در درگاه‌های همراه‌بانک و اینترنت‌بانک ارائه می‌کند.طالبیان با بیان اینکه بانک صادرات ایران در ارائه انواع خدمات بانک‌داری الکترونیک همواره پیشرو بوده، اظهار کرد: مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب، جزئیات وضعیت چک‌های واگذاری خود را در این درگاه‌ها مشاهده کنند.وی با بیان اینکه مشتریان بانک صادرات ایران ماهانه بالغ بر یک میلیون فقره چک را به حساب خود واگذار می‌کنند، اظهار کرد: از این پس می‌توان از جزئیات عملیات انجام شده بر روی چک‌های واگذاری (پاس شده، برگشتی و عودتی) بدون مراجعه به شعبه اطلاع یافت. با این خدمت مشتریان می‌توانند به منظور افزایش امنیت در امور مالی، چک‌های سررسید آینده خود را به شعب بانک صادرات ایران بسپارند و جزئیات عملیات آن را در دوره‌های مختلف زمانی رصد کنند.بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢٠ میلیون سپهر کارت فعال و افزایش ٨٠ درصدی تعداد تراکنش‌های همراه‌بانک صادرات ایران در شهریور ماه سال ٩٨ نسبت به اسفندماه سال ٩٧ و انجام بیش از ۵.۵ میلیون تراکنش ماهانه در اینترنت‌بانک، سهم عمده‌ای در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک کشور از طریق این درگاه‌ها دارد.همچنین براساس گزارش اعلام‌شده از سوی شاپرک (شبکه الکترونیکی پرداخت کارت) در مردادماه ٩٨، بانک صادرات ایران با بیش از ١١ درصد، رتبه دوم مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت بانکداری الکترونیک را به خود اختصاص داد. گزارش مردادماه شاپرک نشان‌ می‌دهد که بانک صادرات ایران براساس شاخص اندازه‌گیری میزان تمرکز بر بازار صادرکنندگی و بررسی میزان رقابت بانک‌ها در صدور انواع کارت بانکی، در حوزه کارت‌های اعتباری نیز در جایگاه دوم قرار دارد. همچنین این بانک در مردادماه ٩٨ ، رتبه سوم از نظر بیشترین سهم تعداد و مبلغ تراکنش‌های صادرشده و پذیرش‌شده را در نظام بانکی کشور به خود اختصاص داده است. بانک صادرات ایران سومین دارنده گردش مالی بالا در شبکه شاپرک در مردادماه ٩٨ بوده است.

فتحنایی

Recent Posts

مدیریت جهادی هلدینگ صباانرژی درحوزه اقتصادی نقطه زنی می‌کند

صبح روز ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارکنان…

7 ساعت ago

عملکرد پنج ماهه پاکسان بررسی شد / رشد ۳۳ درصدی درآمد

با برگزاری جلسه شورای مدیران شرکت پاکسان، عملکرد پنج ماهه این مجموعه بررسی و ارزیابی…

8 ساعت ago

صدور نشان دانش بنیان برای یکی از محصولات تولیدی شرکت فولاد اکسین خوزستان

سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورق‌های فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…

8 ساعت ago

صدور نشان دانش بنیان برای یکی از محصولات تولیدی شرکت فولاد اکسین خوزستان

سازمان ملی استاندارد ایران برای یکی از ورق‌های فولادی تولید شده توسط شرکت فولاد اکسین…

8 ساعت ago

معرفی لپ‌تاپ‌های جدید مجهز به هوش مصنوعی Galaxy Book4 Edge سامسونگ / توسعه اکوسیستم Galaxy AI با نسل جدید کامپیوترهای شخصی

شرکت سامسونگ به تازگی و طی هفته گذشته نسل جدید لپ‌تاپ‌های مجهز به هوش مصنوعی…

9 ساعت ago

تورم خوراکی‌ها به ۳۳.۷ درصد رسید

وزیر جهاد کشاورزی از کاهش کم‌سابقه تورم مواد خوراکی و آشامیدنی در اردیبهشت ماه سال…

9 ساعت ago