×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مشتریان بانک سینا ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند

تجارت گردان | مشتریان بانک سینا ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک در اطلاعیه ای ضمن توصیه به مشتریان در خصوص رعایت نکات و دستورالعملهای بهداشتی اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس، از آنان خواست تا حتی الامکان از مراجعه به شعب بانک در راستای کمک به کاهش تردد در مکانهای عمومی که می تواند زمینه ساز ابتلا به این بیماری باشد، خودداری کنند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: بانک سینا با ایجاد بسترها و ساختارهای قوی و روزآمد در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک، امکان استفاده از خدمات بانکی را به صورت ۲۴ ساعته و بدون نیاز به مراجعه به شعب فراهم ساخته که این عزیزان می توانند از این مزایا بهره مند شوند.
اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه، موبایل بانک و تلفنبانک از جمله نرم افزارهای پیشرفته و مدرن بانک سینا است که با استفاده از آن می توان تمامی خدمات بانکی مورد نیاز شامل خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، انتقال وجه و نظیر آن را در کمترین زمان انجام داد. همچنین مرکز ۲۴ ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا به شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۳۱ آماده پاسخگویی و رفع مشکلات هموطنان عزیز در زمینه خدمات بانکی است.
طبق اعلام متخصصان امور پزشکی، یکی از موثرترین راههای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شستشوی مداوم و مستمر دست ها و نیز پرهیز از تردد در مکان های عمومی و شلوغ است که استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، کمک موثری در راستای کاهش ترددها محسوب می گردد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.