به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک سپه دکتر آیتالله ابراهیمی در بازدید از شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) به اجرای برنامههای حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه در شعب سراسر کشور یادآور شد: بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای بانک سپه نباید در خدماترسانی مطلوب به مشتریان خللی ایجاد کند.
وی ضمن قدردانی از همراهی و شکیبایی مشتریان بانک سپه از تمام همکاران خود بهویژه در واحدهای صف خواست با سعهصدر مشتریان را راهنمایی کنند.
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به لزوم افزایش فعالیتهای بازاریابی درون و برون شعبهای گفت: این بانک با تقویت و ارتقای دانش شغلی کارکنان بهویژه روسای شعب در سراسر کشور زمینه عرضه خدمات و محصولات جدید بانکی با کیفیتتر و آسان به مشتریان علیالخصوص مشتریان بزرگ و حقوقی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: بانک سپه با بهروزرسانی سامانهها و سیستمهای و توانمندسازی نیروی انسانی به مشتریان در سراسر شعب خود تمام خدمات بانکی را بهصورت یکپارچه و یکسان عرضه خواهد کرد.
در این دیدار دکتر ابراهیمی ضمن گفتوگوی صمیمی با کارکنان و بررسی عملکرد شعب پیروزی (قوامین سابق) و نبرد (مهراقتصاد سابق) به رفع مشکلات حوزه نیروی انسانی بانک تأکید کرد.
حسین صفری، مدیر امور ناحیه یک، سیدعلیرضا هاشمی، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمد جوادی، مدیر شعب منطقه دو تهران و محمدرضا سراجی پور، رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره بانک سپه دکتر ابراهیمی را در این بازدید همراهی میکردند.
شرکت پتروشیمی پردیس با بکارگیری هوشمندانه استراتژی های توسعه در حوزه تولید، انبارش و فروش…
مباهله واقعه شگفت انگیزی است که در اهمیت کمتر از غدیر نیست، زیرا مباهله زیربنای…
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با اولین حضور در پنجمین دوره جایزه ملی انرژی…
نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانهای با حضور علی حکیم جوادی، رئیس سازمان نصر کشور…
نشستهای تخصصی دومین روز بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با حضور مدیران ارشد ایرانسل برگزار…
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ارز تخصیصی برای بخش صنعت در سال گذشته ۲۹.۵…