به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی، دکتر جباری ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای همه همکاران وخانواده های آنها تاکید کرد: این نشست با دو هدف برگزار شده است؛ اول اینکه بتوانیم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ را قبل از شروع سال درخرد جمعی بررسی و ارزیابی کنیم و هدف دوم هم ارزیابی و مقایسه عملکرد بخش ها و حوزه های مختلف شرکت و برنامه های سال ۱۴۰۱ است.
مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: ما در سال ۱۴۰۱ توانستیم بخش بسیاری از اهداف و برنامه هایی که برای این سال تدوین و ابلاغ کرده بودیم را به سرانجام برسانیم و انشالله در نشست بعدی که در سال جدید خواهد بود اهداف و برنامه های سال ۱۴۰۲ را مرور خواهیم کرد.
وی گفت : در حقیقت ما هر سال که جلوتر می رویم برنامه ها بهتر و قوی تر می شوند چون من معتقد هستم داشتن برنامه و راهبرد و انضباط در هر بنگاه اقتصادی ضروری است.
ایشان با تاکید بر اینکه مشتری مداری باید تبدیل به فرهنگ بیمه ای شود افزود: در بیمه رازی همه باید با توجه به ۵ چرخش استراتژیک مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.
ایشان درادامه ضمن تشکر از مدیران شعب، افزود : یکی از دستادورد ها شرکت در سال ۱۴۰۱ این بود که مدیران شعب که عموما با انگیزه و با نشاط هستند به اهدف بنیادی که از پیش طراحی شده بود دستیابی کنند و برای صیانت از برند شرکت و ارتقا جایگاه شرکت در استانها تلاش کنند، وی ادامه داد: بسیای از شعب توانستند در راستای اهداف شرکت و برنامه هایی که داشتیم برای توسعه و توانمند سازی شبکه نمایندگی خوب عمل کنند و در جذب نمایندگان بسیار عالی عمل کردند.
دومین رویداد جامع معدن و صنایع معدنی که شامل سه رویداد متوالی سالانه «چهاردهمین همایش…
وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از غرفه مگاموتور در نمایشگاه همتایابی اقتصاد دریامحور…
سرپرست مدیریت بیمه های درمان بیمه آرمان منصوب شد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون از بهینه سازی رفتار اعتباری بانک توسعه تعاون با…
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت مباحث نوین فقهی و بانکی به عنوان…
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در در کارگاه آموزشی مدیران ستادی واستانی درمشهد مقدس…