×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
مشکلات جانبازان باید در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا ، محمد غفوری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله(ع) با جانبازان این مرکز دیدار و گفت و گو کردند.

غفوری در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و ولادت حضرت ولیعصر(عج) گفت: امیدوارم همه ما بتوانیم با خدمت صادقانه و صیانت از آرمان های شهدا قدردان ازخودگذشتگی خانواده های معظم شهدا و جانبازان باشیم.

وی با بیان اینکه  جانبازان  سرمایه های ناتمام نظام هستند، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم برای آسایش این عزیزان تلاش کنیم و اگر مشکلاتی وجود دارد باید در کوتاه ترین زمان برطرف شود.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ افزود: جانبازان با رشادت و فداکاری در برابر دشمنان ایستادگی کرده و از خاک کشور و ارزش های انقلاب پاسداری کردند و اکنون ما هر چه به ایثارگران خدمت کنیم در برابر عظمت کار آنان  ناچیز است.

مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله محل نگهداری جانبازان قطع نخاع از ناحیه گردن و کمر،هشت سال دفاع مقدس می باشد در سال ۱۳۶۰ بر اساس نیاز تاسیس شد و در این مرکز  خدمات درمانی، پرستاری، فیزوتراپی و تحصیلی به این عزیزان ارایه می گردد.

در سال های جنگ تحمیلی تعداد جانبازان بستری در این مرکز به حدود یکصد نفر می رسید که به مرور زمان وارد جامعه، دانشگاه و با تشکیل خانواده از این مرکز جدا شدند.

درضمن تعدادی هم براثر جراحات ناشی از جنگ به درجه رفیع شهادت رسیدند. در حال حاضر دهها  جانباز ( حدود ‌۳۵ نفر )‌ در این مرکز به صورت دائم و موقت بستری می باشند.روزهای ملاقات از این مرکز هر روز به غیر از روز های تعطیل از ۱۰ صبح الی ۱۲ ظهر می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.