دکتر کیانی گفت: علیرغم اخذ استانداردهای فرآیندی و ایزو و تدوین فرآیندها، متاسفانه در حال حاضر مشکلات ساختاری و فرآیندی زیادی در سازمان منطقه آزاد ارس وجود دارد که موجب نارضایتی مخاطبین سازمان شده است.
کیانی بروکراسی های اضافی و فرآیندهای پیچیده را از آفت های خدمت رسانی برشمرد و اظهار داشت: تسهیل گری باید سرلوحه کار تمام بخش های سازمان قرار گیرد و به این منظور باید فرآیندها را کوتاه و بروکراسی های اضافه را حذف کنیم تا بتوانیم در اسرع وقت خدمات مورد نیاز متقاضیان را ارائه دهیم. ضروری است در راستای اصلاح این فرآیندها و ساماندهی آن کارگروه اصلاح ساختار و فرآیندهای در سازمان تشکیل شود.
وی با بیان اینکه در فرآیندهای جاری سازمان مشکلاتی وجود دارد که به شدت بر عملکرد سازمان تاثیر میگذارد، تصریح کرد: امروز به دلیل فعال نبودن سامانه ها و عدم بروز رسانی فرآیندهای اداری در سازمان با نارضایتی مخاطبین مواجه هستیم که باید در کمترین زمان راهکارهای لازم اندیشیده شود. زیرا این موضوع علاوه بر اینکه موجب نارضایتی شده است بلکه به راحتی بـه اعتبــار ســازمان نیز لطمــه وارد می کنــد.
https://tejaratgardan.ir/?p=191746