×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۳ آذر , ۱۴۰۳
مشکل ساختمان شعبه ۱۱ تهران باید طی یک ماه برطرف شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در بازدید از شعب ۲ و ۶ تهران که عهده‌دار خدمت رسانی به بیمه‌شدگان شعبه ۱۱ هستند با مراجعه کنندگان و کارکنان گفت و گو کرد و در جریان مشکلات و محدودیت‌های ایجاد شده پس از انتقال موقت قرار گرفت.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد: برای دوره کوتاه و موقتی که کارکنان واحدهای مختلف شعبه ۱۱ در شعب ۶ و ۲  مستقر شده‌اند، باید امکانات، دسترسی و اختیارات مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم فراهم شود تا مراجعه کنندگان به هیچ عنوان برای دریافت خدمات نیازمند تردد بین شعب ۶ و ۲ نباشند.

موسوی از تلاش و پشتکار کارکنان هر سه شعبه و همچنین اداره کل غرب تهران برای جا به­جایی و استقرار سریع پرونده‌ها و تجهیزات شعبه ۱۱ در شعب ۲ و ۶ تشکر کرد و گفت: رفع مشکلات و برآوردن نیاز مراجعه کنندگان افتخار مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی است و از تمامی اختیارات و امکانات موجود برای تسهیل خدمت رسانی به مردم استفاده می‌کنیم.

وی برلزوم تعیین تکلیف نحوه خرید یا اجاره ساختمان جدید و انجام تمامی کارهای لازم تا یک ماه آینده تأکید کرد و گفت: تمامی اختیارات لازم برای رفع مشکل به مدیرکل غرب تهران تفویض شده است تا در اسرع وقت برای رفع این مشکل اقدام کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شعبه ۱۱ در ساختمان جدید مستقر شده و در خدمت مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی قرار گیرد.

سرپرست سازمان نیز دستورات لازم برای رفع مشکلات برخی مراجعان را صادر کرد. در این بازدید تعدادی از کارفرمایان، بیمه‌شدگان و بازنشستگان با موسوی به گفت و گو پرداختند و مسائل و مشکلات را تشریح کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.