×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳
مصائب زنیت در روزهای پسا آزمون

تجارت‌گردان – خبر انتقال «سردار آزمون» به تیم فوتبال لیون فرانسه، دغدغه های زیادی برای خط حمله زنیت به وجود آورده است؛ دغدغه‌هایی که اکنونه به مصائبی برای تیم قهرمان فوتبال روسیه در روزهای پسا آزمون تبدیل شده است. این دغدغه‌ها موجب شده تا سایت «اسپورت اکسپرس» در گزارشی به واکاوی بحران در خط حمله تیم فوتبال زنیت در روزهای بدون آزمون و دزیوبا بپردازد. 

در گزارش سایت روسی آمده است قرارداد «آرتم دزیوبا» و «سردار آزمون» تابستان ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید. البته دزیوبا یک بند تمدید خودکار در قرارداد دارد و ممکن است در این تیم ماندگار شود اما رفتن آزمون از این تیم تقریبا قطعی است و سران زنیت برای بهرمندی از انتقال او به دنبال آن هستند تا در نقل و انتقالات زمستانی وی را به مبلغ سه میلیون یورو به لیون فرانسه بفروشند.

در ادامه گزارش نیز آمده است: زیوبا ۳۴ ساله در صورت ماندگاری در تیم فوتبال زنیت تنها خواهد ماند زیرا زوج وی آزمون به دنبال خروج از لیگ روسیه و این موجب نگرانی شده است زیرا ۸۰ درصد از گل‌های تیم زنیت در لیگ روسیه توسط این ۲ بازیکن به ثمر می رسد.

 سردار آزمون از سال ۲۰۱۸ در تیم فوتبال زنیت روسیه توپ می‌زند و سه عنوان قهرمانی را با این تیم کسب کرده است. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همچنین به عنوان آقای گلی لیگ روسیه با تیم زنیت رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.