×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
مطهری: علیه استقلال شیطنت می‌شود

به گزارش ایرنا،‌ ارسلان مطهری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با اینکه در ۲ بازی به نتایج دلخواه خود نرسیدیم اما شرایط خوبی داریم. در رده سوم جدول هستیم و با توجه به اینکه هنوز در ابتدای فصل هستیم نمی‌توانیم درباره شرایط تیم حرفی بزنیم.

وی افزود: شیطنت‌هایی از بیرون انجام می‌شود اما خود ما باید هوای خودمان را داشته باشیم. استقلال شرایط خوبی را زیر نظر کادر فنی که همه استقلالی هستند تجربه می‌کند. این همه هجمه درست نیست اما تلاش می‌کنیم که بهترین نتایج را در شان استقلال بزرگ و هوادارانش بگیریم.

مطهری خاطرنشان کرد: در فاصله بین ۲ فصل در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و در مقایسه با دیگر تیم‌ها فرصت کمتری برای آماده‌سازی داشتیم.

وی گفت: استقلالی‌های واقعی عاشق تیم‌شان هستند و همیشه از تیم خود حمایت می‌کنند. هیچ مربی و بازیکنی دوست ندارد تیمش نتیجه نگیرد و همه برای برد به زمین می‌روند. کادر فنی خوبی هم داریم. روی این موضوع تاکید می‌کنم چون می‌بینم که از بیرون چقدر به ما و کادر فنی فشار می‌آورند.

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: شک نکنید بازیکنان در زمین برای هم می‌میرند. اگر هر تیم دیگری  مشکلات ما را داشت در همان بازی اول و دوم زمین می‌خورد. زمانی ما نتیجه می‌گیریم که کل مجموعه از هواداران داخل خانه تا مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان از یکدیگر حمایت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.