به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل این شرکت در مراسم معارفه مدیر استان چهارمحال و بختیاری، طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای همکاران و شبکه فروش، به تشریح سیاست ها و برنامه های پیش روی شرکت در کنار همدلی و همکاری همه کارکنان پرداخت و بر ضرورت تلاش مضاعف آنان برای افزایش کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه میهن در این مراسم که محسن مقدم مدیر منابع انسانی و پشتیبانی و میثم مولایی مدیر امور شعب و نمایندگان نیز حضور داشتند، توسعه و استفاده از فناوریهای نوین و دیجیتال در عرصه خدمت رسانی به بیمه شدگان را از الزامات و اهداف راهبردی این شرکت برشمرد و گفت امروزه فضای کسب و کار و تعاملات اقتصادی و اجتماعی، تحت تأثیر تحولات فناوری و فرصتهای ناشی از آن، به شکل بیسابقهای دستخوش تغییر شده و بیمه میهن در این حوزه، تبدیل شدن به شریک تجاری سایر بنگاه ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی فعالیتها و خدمات را چشمانداز خود قرار داده و مأموریت خود را به ارمغان آوردن فرصتهای فوق، برای ذینفعان و فعالان اقتصادی تعریف کرده است.
شیخ الاسلامی اهتمام همگان به ارتقاء و تعالی بیمه میهن را باتوجه به شرایط رقابتی در صنعت بیمه حیاتی خواند و ضمن تأکید بر ضرورت بهبود فرایندها و عملکرد؛ افزود: موفقیت ها، همواره درسایه برنامه ریزی، اجرا، پیگیری و نظارت و توکل به خداوند متعال میسر میگردد.
وی در ادامه افزود بیمه میهن شهر کرد فاقد مدیر شعبه بود و خوشبختانه آقای اسماعیلی با توجه به تجارب و سابقه ۱۵ ساله ی مدیریت شان در صنعت بیمه، قطعاً شناخت خوبی از مسائل بیمه ای و شبکه فروش دارند و اظهار امیدواری کرد که وی با توسعه فعالیتها در منطقه، کارنامه درخشانی از خود ارائه دهد و با استعانت از درگاه خداوند منان و مشارکت همه کارکنان و شبکه فروش شاهد موفقیت روز افزون مجموعه میهن، گسترش فرهنگ بیمه و ایجاد اطمینان و آسایش برای مردم و فعالان اقتصادی باشیم.
در این مراسم، کارکنان و شبکه فروش نیز در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات و دغدغه های خود را با مدیرعامل و هیات همراه در میان گذاشتند.
https://tejaratgardan.ir/?p=246539