معارفه مدیر عامل و عضو جدید هیات مدیره هلدینگ صنعت شوینده

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بیدنا، در این مراسم علی ملکی معاون امور شرکتها و مجامع و عضو هیئت مدیره وبشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، طی سخنانی با اشاره به برخی جابجایی‌ها در سمت های مختلف عنوان کرد: شرکت به مثابه یک موجود زنده است و تغییرات نیز از الزامات هر شرکتی می‌باشد؛ همه ما پس از انجام ماموریت و عمل به مسئولیت خود در مقاطع مختلف تغییر کرده ایم و خواهیم کرد و اگر این تغییرات خوب و برنامه ریزی شده باشد نتایج مطلوبی را موجب خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از خدمات ارزنده داراب وکیلی و فرهنگ ساکی طی مدت خدمت در هلدینگ صنایع شوینده خاطر نشان کرد: هلدینگ شوینده با تلاش و پشتکار این عزیزان شاهد عملکرد بسیار خوبی بوده است. همچنین مدیرعامل و عضو هیات مدیره جدید نیز از افراد با سابقه و پرتجربه در زمینه کاری خود و از بدنه گروه توسعه ملی و نیز شرکت های شوینده تحت پوشش به شمار می آیند و از این بابت استفاده از افراد آشنا به مجموعه می تواند در ارتقای سطح شرکت ها نشان خوبی باشد.

در ادامه علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی اقتصادی و منابع انسانی گروه توسعه صنایع بهشهر با اشاره به جایگاه بالای هلدینگ شوینده در گروه توسعه صنایع بهشهر خاطرنشان کرد: ورود این هلدینگ به بازار سرمایه نشان از عملکرد ارزنده مدیرعامل و اعضای هیات مدیره آن دارد. وی تاکید کرد: لازم است برنامه های افزایش سرمایه و سایر استراتژی های این هلدینگ هر چه زودتر توسط مدیرعامل جدید و اعضای هیات مدیره پیگیری و اعلام شود.

همچنین بعد از اتمام این مراسم جلسه معارفه ای نیز با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران هلدینگ صنعت شوینده در محل آن شرکت برگزار شد و داراب وکیلی با معرفی معاونین و مدیران مجموعه، ضمن خیر مقدم به مدیر عامل جدید برای ایشان آرزوی توفیق داشته و برای هر گونه همکاری به منظور توسعه و تعالی شرکت اعلام امادگی کردند.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago