Categories: بانک و بیمه

معاون بازاریابی بیمه ملت مطرح کرد: همیار راهی برای توانمندسازی شبکه فروش

وی افزود: این جشنواره به مدت چهار ماه ادامه دارد که فعالیت در رشته‌های بیمه‌ای آتش‌سوزی، باربری، مسئولیت، مهندسی، عمر و حادثه و درمان کسب و کارهای کوچک در این جشنواره مدنظر است.

معاون بازاریابی شرکت بیمه ملت در تشریح دلایل برگزاری این جشنواره تصریح کرد: جشنواره همیار مبتنی بر دانش coaching طراحی شده است و توسط مدیریت بازاریابی برگزار می‌شود تا با هدایت و آموزش تمام نمایندگان، آشنایی کامل نسبت به رشته های بیمه ای، بازار هدف آنها، روش بازاریابی تخصصی هرکدام و نحوه صدور هر بیمه‌نامه به طور تخصصی بر پایه تجارب نمایندگان برتر آموزش داده شود.

قربانی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم این جشنواره توسعه و فعال‌سازی شبکه فروش و تغییر رویکرد ایشان برای تمایل به خرده فروشی در جهت ایجاد پرتفوی ماندگار می باشد تا در گام نخست شاهد ارتقا سطح دانش نمایندگان بوده و در ادامه با افزایش فروش محصولات تخصصی ضمن بهبود ترکیب سبد پرتفوی، و افزایش سطح درآمد نمایندگان، شاهد تحقق بودجه مورد نظر در بازه زمانی جشنواره شبکه فروش باشیم.

وی همچنین درباره نحوه حضور در جشنواره همیار گفت: روش اجرایی طرح به این صورت است که با اطلاع‌رسانی و ارسال فرم برای تمام نمایندگان، ضمن ثبت نام و درخواست نمایندگان، گروه بندی و رتبه بندی نمایندگان توسط مدیریت بازاریابی انجام خواهد شد و در هر گروه نماینده برتری براساس تجربه و تسلط بر تمام بیمه‌نامه‌ها به عنوان سرپرست گروه تعیین می شود تا گروه خود را بر پایه بازارهدف هر بیمه‌نامه، نحوه بازاریابی و نحوه صدور آن بیمه‌نامه آموزش دهد. در تمام مراحل نظارت مدیریت بازاریابی، مدیران شعب، مدیران فنی و سرپرستان فروش برای پیشبرد اهداف جشنواره انجام خواهد شد.

معاون بازاریابی شرکت بیمه ملت درباره جوایز جشنواره همیار با بیان اینکه این جشنواره در بازه زمانی چهار ماهه از ۰۱/۰۶/۱۴۰۱ تا ۳۰/۰۹/۱۴۰۱به صورت ۲ بازه ۲ماهه اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: جایزه گروه برنده معادل ۲% مابه‌التفاوت مازاد فروش محقق‌شده کل گروه‌ها نسبت به فروش پیش‌بینی شده در بازه جشنواره است که در صورت احراز شروط ذکر شده، در پایان مدت جشنواره به نسبت ۲۰ به ۸۰ بین سرگروه و اعضای گروه تقسیم می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش انگیزه رقابت به گروه‌ها در پایان ماه دوم، در صورت احراز شرایط، ۱% مابه‌تفاوت مازاد فروش محقق‌شده کل گروه‌ها نسبت به فروش پیش‌بینی شده در بازه ۲ ماهه به گروه برنده دوماهه نخست تخصیص می‌یابد. همچنین به برترین شعبه که در راهبری، آموزش و بهبود نمایندگان زیر مجموعه خود (فارغ از اینکه نمایندگان زیرمجموعه کدام گروه جشنواره هستند) فعالیت مناسب داشته باشد و بیشترین درصد افزایش فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل در بازه جشنواره را کسب نماید، در پایان مدت جشنواره جایزه‌ای به عنوان جایزه شعبه برتر در قالب پاداش یا کارانه پرداخت خواهد شد.

فتحنایی

Recent Posts

پخش زنده لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از لنز ایرانسل

لنز ایرانسل مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را که با حضور تیم ملی والیبال ایران…

8 ساعت ago

همه چیز درباره سهام کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام)

امروزه نقش و اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زندگی مردم، بر کسی پوشیده نیست.…

8 ساعت ago

حضور «شرکت ملی پست» در نقاط دور، نقطه اطمینان مشتریان است

معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست شورای اداری پست…

8 ساعت ago

سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی مشاغل خانگی به ۱٫۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ۴۰٫۰۰۰ میلیون ریال افزایش یافت

معاونت اعتباری و بین الملل پست بانک ایران، بخشنامه اداره اعتبارات بانک مرکزی جمهوری اسلامی…

9 ساعت ago

تفاهم نامه همکاری تامین سرمایه تمدن با منطقه ویژه اقتصادی سرخس

در راستای نقش آفرینی مداوم شرکت تأمین سرمایه تمدن در فضای اقتصادی و کسب و…

9 ساعت ago