گروه : بانک و بیمه
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار یکی از نیازهای اصلی زائران در اجتماع بزرگ اربعین را ارتباط با زائران دیگر در عراق و اعضای خانوادهشان در ایران عنوان کرد و گفت: اما به دلیل ظرفیت محدود کانالهای ارتباطی عراق و همچنین تعرفههای زیاد خطوط تلفن همراه، برقراری ارتباطی ارزان و بدون اختلال، یکی از دغدغههای اصلی زائران اباعبدالله (ع) است.
وی با تاکید بر رایگان بودن «سامانۀ اعلام وضعیت اربعین» تصریح کرد: زائران حسینی برای استفاده از این سامانه نیازی به اینترنت و یا خرید سیمکارت عراقی ندارند. از سویی، در صورتی که زائران در طول سفر به جای روشن کردن اینترنت و یا مکالمه و ارسال پیامک با تلفن همراه خود صرفا با سامانه اعلام وضعیت بله کار کنند، هیچ هزینه ارتباطی را در طول سفر نخواهند پرداخت.
ماهیار با اشاره به مسئولیت اجتماعی و ملی «بانک ملی ایران» در رویداد عظیم اربعین حسینی تاکید کرد: این بانک آمادگی هر گونه همکاری با ارگان ها و نهادهای تصمیم ساز به منظور تسهیل این ارتباط و ارایه خدمات بهتر و موثرتر به مردم عزیز کشورمان در رویداد بزرگ اربعین حسینی را داراست.
https://tejaratgardan.ir/?p=199387