×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
معرفی روسای جدید در بانک ملی ایران

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  نجارزاده در این مراسم با اشاره به ضرورت جوانگرایی در انتصابات گفت: باید معاونینی با سن کمتر و تجربه کافی در  سمت های مدیریتی منصوب شوند تا استعدادها در بانک ملی ایران حفظ و پرورش یابند تا در صورت بازنشستگی یا جدایی افراد از بانک، جایگزین‌هایی مناسبی از لحاظ دانش و تجربه  داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت سودآوری و دغدغه‌های مالی در بانک ملی ایران،افزود: همه کارکنان باید با تعهد و دلسوزی به افزایش سودآوری توجه داشته باشند و برای تحقق آن همه توان خود را به کار بگیرند.

مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین با اشاره به توانمندی های  روسای جدید معرفی شده،گفت: وظیفه همکاران بازرسی صیانت و نظارت عالیه است و باید در جهت تسهیل امور کارکنان تلاش کنند.

ضرورت رویکرد همدلانه با کارکنان بانک

وی با بیان این که « برگزاری جلسات مستمر با همکاران و استفاده از نظرات آن‌ها برای بهبود عملکردها یک ضرورت است»، گفت: با تسهیل‌گری و حمایت از همکاران، می‌توان موانع را از سر راه برداشت و به بهبود عملکرد بانک کمک کرد.

 نجارزاده با اشاره به توانمندی‌های خانم‌های همکار و تأثیر مثبت آن‌ها بر عملکرد بانک گفت : باید با تغییرات مناسب، موانع از سر راه برداشته شوند و فارغ از نگاه جنسیتی از دانش و تجربه خانم های همکار نیز به درستی استفاده شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مشتری مداری یک راهبرد تثبیت شده و همیشگی است که باید توام با تغییرات اجتماعی و تحولات تکنولوژیک در بانکداری،به روز شود. آنچه اکنون به آن نیاز داریم گسترش ارتباط با مشتریان و توجه به نیازها و مشکلات آنان است. 

وی افزود: یکپارچگی در حوزه‌های مختلف عملکردی بانک یک ضرورت است  و باید تمامی بخش‌ها به صورت هماهنگ با یکدیگر عمل کنند.

نجارزاده همچنین با تقدیر از زحمات روسای پیشین این مناصب از رواقی رئیس سابق اداره کل خزانه تقدیر  و بر ضرورت اصلاح فرآیندها و بهبود روندها در این اداره کل، تاکید کرد.

با تغییرات بازار،منطبق شویم

نصرت اله شهبازی قائم مقام مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت: همه همکاران باید نسبت به افزایش منابع پایدار توجه داشته باشند.همچنین کنترل و نظارت نسبت به بازاریابی مشتریان جدید نیز وظیفه ای است که باید به طور مستمر از سوی مسئولان انجام شود.

وی افزود:توجه به مشتریان اعتباری و تامین نیازهای آنها ، رعایت انضباط مالی و نظارت بر بهداشت اعتباری هم از  دیگر محورهایی است که باید اهتمام ویژه ای به آنها در همه ارکان بانک وجود داشته باشد.

عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت: با توجه به سرعت تغییرات در فضای کسب و کار، انتظار ثبات به روش‌های قدیمی نتیجه‌ای نخواهد داشت و نیاز به هوشیاری و انطباق با تغییرات بازار احساس می‌شود. 

وی افزود: نقش نیروی انسانی و همکاری بین کارکنان در این تغییرات بسیار مهم است و باید از دانش و تجربه آن‌ها بهره‌برداری شود. 

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران بیان کرد: رعایت قوانین و مقررات، به ویژه در حوزه حسابرسی داخلی و بازرسی از اهمیت فراوانی برخودار است و ادارات باید نقش و تاثیر خود را در ترازنامه بانک‌ بشناسند.

تشریح برنامه های مدیران جدید

در این مراسم هادی محبوبی سرپرست اداره کل بازرسی و محمد عقبائی جزنی سرپرست اداره کل خزانه،  بهناز قورچیان سرپرست اداره امور شعب غرب تهران،افشین هاشمی گل سفیدی سرپرست اداره امور شعب مرکزی تهران، ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیر عامل و هیات مدیره در انتخاب آنها برنامه های خود برای چشم انداز آتی را تشریح کردند.

محمد عقبائی نیز ایجاد مرکز مدیریت یکپارچه نقدینگی و ایجاد مرکز مانیتورینگ معاملات ریالی را از جمله برنامه های خود در اداره کل خزانه اعلام کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.