معرفی و تقدیر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، احمد اسفندیاری گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری نیز مطابق روال سال‌های پیش و به‌منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این عزیزان شناسایی کرده و مورد تقدیر قرار دهد.

اسفندیاری سابقه پرداخت حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با تائید مراجع ذی‌صلاح را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه عنوان کرد.
وی افزود: تعداد فرزندان و تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری از سوی فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.
معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی را از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه برشمرد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز شنبه بیستم خرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند مدارک خود را برای شرکت در فراخوان به حوزه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و یا کانون‌های بازنشستگی استان‌ها ارائه دهند.
وی افزود: ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی استان‌های سراسر کشور مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده، نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام و اسامی منتخبین را به اداره‌کل امور فرهنگی و اجتماعی ارسال خواهند کرد. از بین نفرات اول برگزیده هر استان، ۱۵ نفر براساس بالاترین امتیاز مکتسبه انتخاب و در مراسم جشن کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. مراسم جشن کشوری روز خانواده و تکریم بازنشستگان نیز تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
اسفندیاری همچنین گفت: تقدیر از برگزیدگان استانی توسط مدیران استانی همزمان با ایام مبارک دهه امامت و ولایت انجام خواهد شد.

فتحنایی

Recent Posts

تقدیر از ایثارگران پتروشیمی پردیس/ از سنگر دفاع تا سنگر تولید

آیین تقدیر از ایثارگران شرکت پتروشیمی پردیس با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت…

9 ساعت ago

پیام مدیر عامل فولاد سنگان خراسان در پی حملات کوبنده ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

مدیر عامل فولاد سنگان خراسان در پی حملات کوبنده ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی پیامی…

9 ساعت ago

دیدار مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

مدیرصندوق تامین خسارت های بدنی با رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دیدار و گفتگو…

10 ساعت ago

حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ سپاه: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی خبر داد.

10 ساعت ago

صدور مجدد و تمدید اعتبار گواهینامه پنج استاندارد مدیریتی در ذوب آهن اصفهان

ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی کیفیت مطابق با استانداردISO9001:2015 ، ایمنی و بهداشت شغلی مطابق…

11 ساعت ago

برگزاری نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون امیدبوم

نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون (امیدبوم) با حضور دکتر محمد علی بخشی زاده و…

15 ساعت ago