×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه حافظ، مقاله یاد شده به نویسندگی حامد فرشباف ماهریان مدیر هماهنگی امور شعب و نمایندگان، سارا جعفری و دنا اشکبوس کارشناسان امور شعب بیمه حافظ به تحریر درآمده و در بیست و نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه منتشر شد.

در این مقاله به وفاداری مشتریان در نقطه مقابل رویگردانی آنها پرداخته شده است.

وفاداری مشتریان در نقطه مقابل رویگردانی آنها از جمله شاخص‌های مهم و با اهمیت در سیستم های بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتریان به حساب می آید. شاخص های متعددی بر روی رویگردانی مشتریان و روند تغییرات آن در طول زمان تاثیر می گذارد. 

در این تحقیق با توجه به اهمیت موضوع و همچنین کاربرد بالای آن به ارائه یک الگوریتم هیبریدی متشکل از روش های تصمیم گیری چند معیاره داده‌کاوی و مدلسازی ریاضی مبتنی بر برنامه ریزی آرمانی پرداخته شده است.

متن کامل این مقاله در ویژه نامه فصلنامه علمی پژوهشی پژوهشکده بیمه قابل دسترس خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.