×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳
ملاک رقابت بانک ها در آینده میزان ارائه خدمات غیرحضوری است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر علی صالح آبادی در هفتمین جلسه مجازی اتاق فکر بانک توسعه صادرات ایران ، افزود: از میان خدمات ارزی، ریالی و اعتباری که از سوی بانک ها ارائه می شود، خدمات ریالی بیشترین توجه را به خود معطوف کرده و لازم است در این زمینه بالاترین کیفیت خدمات غیر حضوری به مشتریان ارائه شود.
وی از مدیریت فاوا بانک توسعه صادرات ایران خواست با همکاری امورشعب بانک توسعه صادرات ایران، راهکارهای انتقال خدمات ارزی بانک بر بستر الکترونیکی را بررسی و ارائه خدمات غیر حضوری در این زمینه را ارتقا دهند.
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، گفت: در حوزه خدمات اعتباری غیر حضوری بنا داریم سامانه CBRM مبدل به LOS شود تا مراحل فرایند درخواست مشتری تا تصویب و ابلاغ و اجرا به طور کلی الکترونیکی انجام شود؛ در این زمینه واحد IT بانک با یکی از شرکت های تابعه بانک همکاری دارد.
به گفته صالح آبادی، “بانکداری باز” جزو اولویت های بانک توسعه صادرات ایران بوده است؛ هرچند راه اندازی این سازو کار نیازمند بررسی و آمادگی بیشتر سامانه های بانک است.
وی اعلام کرد: “بانکداری باز” از سال آینده با توسعه بسترهای فنی با جدیت بیشتری در سطح شعب دنبال خواهد شد.
وی گفت: جلسات هفتگی در حوزه ” بانکداری باز” در بانک برگزار و طی آن فرایند عملیاتی “بانکداری باز” در سه فاز “عملیات شرکت های تابعه بانک”، “تسویه معاملات بازار سرمایه ” و “ارائه خدمات به مشتریان بانک” بررسی می شود.
صالح آبادی ادامه داد: پیش بینی می شود به زودی این ساز و کار پس از خروج موفق از مرحله پایلوت در دسترس تمام مشتریان بانک قرار بگیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.