×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
ممبینی:هیات‌رییسه بعد از قرارداد با ویلموتس متوجه حضور او شد

به گزارش ایرنا، «هدایت ممبینی» امروز (شنبه) به عنوان کارشناس هیات رییسه در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد. وی در جمع خبرنگاران و در مورد اینکه قرار بود وی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند، اظهار داشت: اتفاقاتی رخ داد که ترجیح دادم برای کارشناسی شرکت کنم.  هدف من حمایت از فوتبال است و از تیم خاصی حمایت نمی‌کنم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ایران در مورد گفته می‌شد به خاطر پرونده مارک ویلموتس برخی نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند اما آنها الان برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم که ممنوعیتی بابت این موضوع وجود داشته باشد. ویلموتس مربی‌ای بود که طبق قوانین فیفا جریمه‌اش باید پرداخت شود.

وی در مورد اهمال‌کاری در قرارداد ویلموتس، گفت: به عنوان یک فوتبالی باید از این ورزش حمایت کرد. نگاه کنید که سایر کشورها چه پول‌هایی برای فوتبالشان خرج می‌کنند. ما الان مربی ۵۰ میلیون یورویی در فوتبال دنیا داریم. این قرارداد با ویلموتس در بلژیک بسته شد و اعضای هیات رییسه ۸ روز پس از اینکه قرارداد در بلژیک بسته شد، فهمیدند. اگر اهمالی شد قانون کشور باید اعمال شود و اگر یک دلار اهمال کاری شد باید ۱۰ دلار پس گرفته شود.

ممبینی در رابطه با اینکه همین عدم اطلاع هیات رییسه تخلف است، اضافه کرد: در هیچ جای دنیا اعضای هیات رییسه نمی روند دنبال مربی بگردند. طبق قوانین امضای رییس فدراسیون فوتبال پای قرارداد معتبر است.

وی در مورد بحث طلب شستا اضافه کرد: در همه جای دنیا دولت به فوتبال کمک می‌کند. اینکه فدراسیون نتواند پول جا به جا کند و از یک شرکت کمک بگیرد این همه سر و صدا داشته باشد جالب نیست.

 بنابر اعلام فدراسیون فوتبال، ثبت نام نامزدهای فدراسیون فوتبال روزهای ۱۴ تا ۲۰ دی ماه انجام خواهد شد و امروز (شنبه) ساعت ۱۶ پایان مهلت ثبت‌نام از کاندیداها در مجمع انتخاباتی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.