Categories: بانک و بیمه

منطقه دو بیمه پاسارگاد با ”سپاس“ از شبکه فروش تقدیر می کند

این طرح با هدف ایجاد انگیزه و افزایش رقابت پذیری  بر اساس معیار های فروش روزآمد و بالا بردن توانمندی های علمی شبکه فروش اجرایی شده است.

در این طرح نفرات برتر شبکه فروش زیر مجموعه منطقه دو بیمه پاسارگاد اعم از عمومی و عمر در کلیه رشته ها به صورت فصلی و بر مبنای متغیر های اثر گذار بر عملکرد فروش نمایندگان انتخاب شده  و نفرات  برتر به سایر همکاران معرفی و با اهدا لوح مورد تقدیر قرار می گیرند.

در اولین دوره تقدیر از مشمولان طرح «سپاس»  ۵۰ نفر از نمایندگان عمومی و عمر در ۹ شعبه از میان ۵۷۰۰نماینده انتخاب شدند و نفرات برتر از توانمندی های خود و اقداماتی که در راستای پیشبرد اهداف توسعه فروش اجرایی نمودند گزارشی ارائه کردند.

با توجه به استقبال و مشارکت از اولین مرحله این طرح انتظار می رود شاهد استقبال گسترده نمایندگان فروش در دوره های پیش روی این طرح باشیم.

فتحنایی

Share
Published by
فتحنایی

Recent Posts

کسب رتبه اول بالاترین نرخ فروش شمش فولادی در بین رقبای داخلی در سال ۱۴۰۲

شرکت آهن و فولاد ارفع در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب بالاترین میانگین نرخ فروش…

17 ساعت ago

بازدید علمی دانشجویان دانشگاه شهید چمران از پتروشیمی امیرکبیر

دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه روابط صنعت با دانشگاه و آشنایی با…

17 ساعت ago

آغاز عملیات اجرایی فیبرنوری ایرانسل در جویبار همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به مازندران

همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان مازندران، عملیات اجرایی پروژه فیبرنوری ایرانسل در شهرستان جویبار…

18 ساعت ago

جهش بی سابقه آمار بیمه البرز در سایه مدیریت جهادی

بیمه البرز سود خالص ۱۸۴ درصدی و رشد ۲۰۰ درصدی سود عملیاتی را تجربه کرد.

20 ساعت ago

پیام تبریک مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل بیمه البرز به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیامی…

20 ساعت ago

برگزاری نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با مشارکت فولاد مبارکه

نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی صنایع با محوریت چرخشهای تحول آفرین، هوشمند سازی و داده محوری…

21 ساعت ago